Show simple item record

dc.contributor.advisorŠulmane, Ilzeen_US
dc.contributor.authorRauba, Daigaen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-07-05T01:11:31Z
dc.date.available2015-07-05T01:11:31Z
dc.date.issued2015en_US
dc.identifier.other50429en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/29260
dc.description.abstractBakalaura darbā “Latvijas veselības žurnāli. Auditorijas motivācija, attieksme un paradumi” ir raksturoti četru veselības žurnālu lasītāji un iegūts ieskats šo žurnālu izvēles motivācijā, attieksmēs un lasīšanas paradumos. Balstoties uz lietojuma un apmierinājuma, kā arī gaidu un vērtību teorijām, literatūras apskatu par veselības žurnālu nozīmi sabiedrībā, un veicot intervijas, kurās noskaidrots apmierinājums, attieksmes un motivācijas, tika secināts, ka veselības žurnāli lasītājām sniedz ne tikai noderīgu informāciju, kā dzīvot veselīgāk, bet arī palīdz pilnveidot sevi, ļauj justies piederīgām gudrāku un veselīgāku sieviešu kopienai, kā arī atslēgties no ikdienas raizēm. Lasītājas ir apmierinātas ar žurnāliem, un attieksme ir pozitīva, kas nozīmē uzticību tiem arī turpmāk, kā arī labākas zināšanas un jaunus paradumus savas veselības labā. Atslēgas vārdi: veselības žurnāli, motivācija, attieksmes, paradumi.en_US
dc.description.abstractThe bachelor thesis „Latvian health magazines. Audience motivation, attitudes and habits” characterizes the readers of four health magazines and it gives an insight into the motivation, attitude and habits of choosing these magazines. The thesis draws on in-depth interviews with readers of health magazines, previous literature on the importance of health magazines in society, Uses and Gratification Approach and Expectancy-Value Theory. It was concluded that the health magazines not only give useful information how to improve ones health, but also help to complete personality, enabling to be a part of a smarter and healthier women's community. Health magazines also help to relax from daily routine. Readers are satisfied with the content of the health magazines and have positive attitude towards them; that secures loyalty in the future, deeper knowledge and new habits about healthy lifestyle. Keywords: health magazines, audiences motivations, attitudes, habits.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectKomunikācijas zinātneen_US
dc.subjectveselības žurnālien_US
dc.subjectmotivācijaen_US
dc.subjectattieksmesen_US
dc.subjectparadumien_US
dc.titleLatvijas veselības žurnāli. Auditorijas motivācija, attieksme un paradumien_US
dc.title.alternativeLatvian health magazines. Audience motivation, attitudes and habitsen_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record