Show simple item record

dc.contributor.advisorZitmane, Maritaen_US
dc.contributor.authorMiglāne, Katrīnaen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-07-05T01:11:31Z
dc.date.available2015-07-05T01:11:31Z
dc.date.issued2015en_US
dc.identifier.other50445en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/29262
dc.description.abstractBakalaura darba tēma ir - Vizuālo tēlu ietekme uz mērķauditoriju: žurnāla „Lilit” 2014. gada reklāmu analīze. Darba mērķis ir noskaidrot, vai un kāda ietekme ir sievietes vizuālā tēla pielīdzināšana reklāmā redzamajam tēlam. Darbs ir strukturēts no trīs daļām teorētiskās, metodoloģiskās un empīriskās daļas. Bakalaura darba teorētiskā pieeja balstās uz reklāmas ietekmi un efektivitāti, tiek apskatīta teorija par vizuālo komunikāciju reklāmā, kā arī sievietes vizuālā tēla izmantošana reklāmā. Darba metodoloģija daļā ir iekļautas trīs pētījuma metodes – interneta aptauja, kvalitatīvā kontentanalīze, eksperiments. Darba pētnieciskajā daļā tika analizēti iegūtie rezultāti un beigās izdarīti secinājumi.en_US
dc.description.abstractBachelor thesis - The impact of visual images on target audience: analysis of advertisements in magazine "Lilit" 2014. The goal is to find out whether, and to what effect is a visual image of women in advertising in the alignment of the image. The work is structured in three parts, the theoretical, methodological and empirical parts. Bachelor work theoretical approach based on the impact and effectiveness of the advertising, also viewed the theory of visual communication in advertising, and as women in the use of visual imagery in advertising. Work methodology is made from three study methods, internet survey, content analysis, experiment. In part of the research was analyzed results and at the end was made conlcusions.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectKomunikācijas zinātneen_US
dc.subjectvizuālais tēlsen_US
dc.subjectsievieteen_US
dc.subjectžurnālsen_US
dc.subjectietekmeen_US
dc.subjectdrukātā reklāmaen_US
dc.titleVizuālo tēlu ietekme uz mērķauditoriju: žurnāla "Lilit" 2014. gada reklāmu analīzeen_US
dc.title.alternativeThe impact of visual images on target audience: analysis of advertisements in magazine "Lilit" 2014en_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record