Show simple item record

dc.contributor.advisorRutka, Lūcijaen_US
dc.contributor.authorĒrgle, Lolitaen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-07-06T01:07:25Z
dc.date.available2015-07-06T01:07:25Z
dc.date.issued2015en_US
dc.identifier.other47727en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/29326
dc.description.abstractPedagoga profesionalitāte tiek atzīta par noteicošo faktoru augstas kvalitātes pedagoģiskā procesa nodrošināšanā. Tas rada nepieciešamību uzlabot un meklēt jaunas atbalsta formas pedagogu profesionālās pilnveides politikā. Tas arī noteica Lolita Ērgles maģistra darba tematu „Supervīzija kā vispārizglītojošās skolas pedagogu profesionālās pilnveides nepieciešamība”. Izmantojot teorētiskās metodes, tika apzinātās pedagogu profesionālas vajadzības, kas bija atbilstošas X skolas skolēnu, pedagogu un administrācijas viedokļiem par pedagogu profesionālās darbības un vajadzību specifiku. Iegūtie rezultāti ļāva secināt, ka supervīzija kā transformatīva mācīšanās vide ir atbilstoša pedagogu profesionālo vajadzību specifikai un var nodrošināt pedagogu profesionālo izaugsmi. Atslēgvārdi: pedagoģiskais process, pedagoga profesionālā pilnveide, refleksija, transformatīva mācīšanās vide, supervīzija.en_US
dc.description.abstractThe teachers’ professionalism is declared as the main factor of the high quality of the Educational process. This fact arises the necessity for development the new supporting forms of the policy of the teacher’s professional development. This necessity determined Lolita Ergle’s choice of the theme for her master paper „The Supervision as a Necessity of the Professional Development of the Teachers.” By using theoretical methods has been studied the professional needs of the teachers that were been corresponded to the results of the empirical research of the viewpoint of the students, the teachers and the administration of the X school about the teachers professional practice and needs. The gaining results allow to conclude that supervision as the transformation learning area corresponds to the needs of the teachers and support teachers’ professional development. Key words: Educational, process, Teacher’s professional development, reflection, transformative learning, supervision.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectPedagoģijaen_US
dc.subjectPedagoģiskais processen_US
dc.subjectPedagoga profesionālā pilnveideen_US
dc.subjectRefleksijaen_US
dc.subjectTransformatīva mācīšanās videen_US
dc.subjectSupervīzijaen_US
dc.titleSupervīzija kā vispārizglītojošās skolas pedagogu profesionālās pilnveides nepieciešamībaen_US
dc.title.alternativeTeacher's professional Development by Supervisionen_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/masterThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record