Show simple item record

dc.contributor.advisorLanka, Ērikaen_US
dc.contributor.authorGribonika, Solvitaen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-07-06T01:07:25Z
dc.date.available2015-07-06T01:07:25Z
dc.date.issued2015en_US
dc.identifier.other47865en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/29328
dc.description.abstractTēma. Sižeta – lomu rotaļas 5 - 6 gadu vecu bērnu saskarsmes veicināšanā. Autors: Solvita Gribonika Darba zinātniskais vadītājs: Mg. paed., Mg. phil., LU PPMF PN lektore Ērika Lanka Mērķis. Izpētīt sižeta – lomu rotaļas iespējas 5 – 6 gadus vecu bērnu saskarsmes prasmju un iemaņu veidošanās procesā. Pētījuma metodes. 1.Literatūras studēšana. 2.Pedagoģiskā novērošana. 3.Vecāku anketēšana. 4.Izmēģinājuma darbība. 5.Datu apkopošana un analīze. Diplomdarba darba apjoms: 45 lpp., 5 tabulas, 4 attēli, 8 diagrammas, 1 pielikums, izmantoti 21 literatūras avoti. Atslēgas vārdi: 5 – 6 gadus veci bērni, sižeta lomu rotaļas, saskarsme, attīstība. Teorētiskā daļa sastāv no divām nodaļām un vairākām apakšnodaļām, kurās tika izanalizēta literatūra par saskarsmes būtību, sižeta lomu rotaļām un to ietekmi uz saskarsmes prasmju veidošanos. Empīriskajā daļā tika veikts pētījums par sižeta – lomu rotaļas nozīmi 5- 6 gadu vecu bērnu saskarsmes veidošanā. Secinājums: pielietojot sižeta – lomu rotaļu kā metodi, tiek veicinātas un attīstītas bērnu saskarsmes prasmes un iemaņas, veidojas komandu, kas prot sadarboties, gūstot patiesas emocijas, kas līdzinās reālai dzīvei.en_US
dc.description.abstractTheme: Story role play for 5-6 year old children to promote their communication. Author: Solvita Gribonika Scientific supervisor: Mg. paed., Mg. phil., LU PPMF PN lecturer Ērika Lanka Goal: To study the importance of Themed Role-play in the Facilitation of Communication Abilities among 5 - 6 Years Old Children. Research methods. 1.Literature review. 2.Pedagogical assessment. 3.Parent surveying. 4.Testing activity. 5.Data summary and analysis. Volume of the graduation paper: 45 pages, 5 tables, 4 pictures, 8 diagramms, 1 supplement, 21 source of literature are used. Key words: 5 - 6 years old children, themed role-play, communication, development. The theoretical part consists of two sections and a number of subsections which analyses literature on the essence of communication, themed role-plays and influence thereof on the formation of communication skills. The empirical part of the paper features a study on the importance of Themed Role-play in the Facilitation of Communication Abilities among 5 - 6 Years Old Children. Conclusion: the use of themed - role-play as a method promotes the communication skills and capability among children, forming a trem that is able to cooperate experiencing real emotions that resemble actual life.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectPedagoģijaen_US
dc.subject5 – 6 gadus veci bērnien_US
dc.subjectsižeta lomu rotaļasen_US
dc.subjectsaskarsmeen_US
dc.subjectattīstībaen_US
dc.titleSižeta lomu rotaļas 5 - 6 gadu vecu bērnu saskarsmes veicināšanāen_US
dc.title.alternativeStory Role Play for 5-6 Year Old Children to Promote their Communicationen_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record