Interpretējošā spēle ģeometrijas terminu apguvei 12. klasē
Author
Roze, Laimdota
Co-author
Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
Advisor
Daniela, Linda
Date
2015Metadata
Show full item recordAbstract
Darba ietvaros tika izveidota un aprobēta didaktiskā spēle, pārbaudot tās ieguldījumu 12.klases skolēnu ģeometrijas terminu zināšanu apguves un izpratnes pilnveides procesā.
Darba mērķis bija noskaidrot, kā 12.klases skolēnu ģeometrijas terminu apguve un izpratne uzlabojas, izmantojot izveidoto interpretējošo spēli.
Darba uzdevumi iekļāva teorētiskās literatūras analīzi, datu iegūšanu un secinājumu izdarīšanu.
Pētījuma metode – gadījuma pētījums, datu ieguves instrumenti: anketas, novērošanas protokols, skolēnu zināšanu pārbaudes protokols.
Pēc datu analīzes izvirzīti spēles kritēriji, lai spēle būtu atbilstoša mērķim.
Darbs sastāv no 2 nodaļām, kur vienā ir analizēta teorētiskā literatūra un otrā ir aprakstīts pētījums. Darba apjoms ir 85 lapas. Darbs ietver 14 attēlus, 8 tabulas, 8 pielikumus. Darba izstrādē izmantoti 26 literatūras avoti. Through the study there was created and approved didactic game by checking its contribution to the Form 12 pupils development of learning and understanding geometrical terms.
The aim was to find out how improves geometry term learning and understanding of Form 12 pupils through an established interpretative game.
The tasks included the analysis of theoretical literature, data mining and making conclusions.
The research method - case study, data mining tools: questionnaires, observation protocol, pupils knowledge test report.
After data analysis are raised criteria to the game, to be appropriate for the purpose.
The work consists of 2 sections, where in one was analyzed the theoretical literature and in other - described the study. The volume of work is 85 pages, including 14 pictures, 8 tables, 8 attachments; used 26 literature sources.