Show simple item record

dc.contributor.advisorUrbāne, Diānaen_US
dc.contributor.authorBrence, Sigitaen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-07-06T01:07:28Z
dc.date.available2015-07-06T01:07:28Z
dc.date.issued2015en_US
dc.identifier.other48629en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/29338
dc.description.abstractDiplomdarba tēma : “Sporta stunda kā adaptēšanās sekmēšanas līdzeklis 1.klases skolēniem” Pētījuma mērķis noskaidrot, vai sporta stunda var būt viens no 1.klases skolēnu adaptēšanās sekmēšanas līdzekļiem skolā. Lai šo mērķi sasniegtu autore ir analizējusi zinātnieku un praktiķu viedokļus par adaptāciju un adaptēšanās sekmēšanas iespējām skolēniem uzsākot mācības skolā. Ir raksturoti sporta stundas uzdevumi, tipi, stundas komponentes. Pedagoģiskajā pētījumā autore izmantojusi aptaujas metodi (1.klases skolēnu un vecāku anketēšana, sporta skolotāja un klases audzinātāja intervijas) un pedagoģisko novērojumu. Ir noskaidrots, ka sporta stunda var būt kā viens no 1.klases skolēnu adaptēšanās sekmēšanas līdzekļiem, ja sporta skolotājs stundā pedagoģiskā procesa organizēšanā izmanto rotaļu metodi, pielieto spēļu elementus, pāru un grupu darbu. Autore ir izstrādājusi savstarpējās attiecības modeli bērna sekmīgai adaptācijai skolāen_US
dc.description.abstractTopic of the paper: “Physical Education Lesson as Means for Facilitating Adaptation of First Grade Students”. The aim of the research is to find out whether a physical education lesson can serve as means for facilitating the adaptation of 1st grade students at school. In order to reach this aim, the author of the paper has analysed the opinions of scientists and practitioners regarding adaptation and possibilities for facilitating the adaptation process of students that are starting to go to school. The objectives of physical education lessons, their types, as well as the lesson components have been described. The author has used the survey method (surveying of 1st grade students and their parents, interviews with physical education teacher and homeroom teacher) and pedagogical observation in the pedagogical research. It was determined that a physical education lesson can serve as means for facilitating the adaptation of 1st grade students if the teacher uses the game method, applies game elements, as well as promotes working in pairs and in groups when organising the pedagogical process of lessons. The author has developed a correlation model for the successful adaptation of a child at school.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectPedagoģijaen_US
dc.subjectAdaptēšanāsen_US
dc.subjectSporta stundaen_US
dc.subjectGatavība skolaien_US
dc.subject7 - gadīgi bērnien_US
dc.titleSporta stunda kā adaptēšanās sekmēšanas līdzeklis 1.klases skolēniemen_US
dc.title.alternativePhysical Education Lesson as Means for Facilitating Adaptation of First Grade Studentsen_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record