Show simple item record

dc.contributor.advisorAusekle, Dagmāraen_US
dc.contributor.authorBukša, Zaneen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-07-06T01:07:32Z
dc.date.available2015-07-06T01:07:32Z
dc.date.issued2015en_US
dc.identifier.other48911en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/29357
dc.description.abstractDiplomdarba „Jāņa Jaunsudrabiņa garstāsta „Vēja ziedi” apguve vidusskolas 11. klasē” mērķis ir izstrādāt metodiskās sistēmas variantu Jāņa Jaunsudrabiņa garstāsta „Vēja ziedi” apguvei vispārējās vidējās izglītības 11. klasē, kā arī veicināt skolēnu pasaules redzējuma un vērtību sistēmas pilnveidi literatūras mācību stundās. Diplomdarba saturu veido ievads, piecas nodaļas ar apakšnodaļām, secinājumi un pielikumi. Pirmajā nodaļā apzināta un studēta pedagoģiskā, psiholoģiskā, literatūrzinātniskā un metodiskā literatūra. Otrā nodaļa ir veltīta Jāņa Jaunsudrabiņa personības un daiļrades izpētei. Trešajā nodaļā aplūkota jauniešu vecumposma un izmēģinājumā iesaistīto skolēnu izpēte, skolotājas sagatavošanās darbam, mācību materiālu izveide. Ceturtajā un piektajā nodaļā izklāstīta Jāņa Jaunsudrabiņa garstāstam „Vēja ziedi” veltīto stundu norise un rezultātu izvērtējums. Izstrādātais metodiskās sistēmas variants palīdz skolēniem iepazīt Jāņa Jaunsudrabiņa garstāstu „Vēja ziedi”, rosina skolēnu vēlmi aktualizēt sev nozīmīgo daiļdarbā. Metodiskās sistēmas efektivitāte pārbaudīta pedagoģiskā izmēģinājuma laikā.en_US
dc.description.abstract“Acquisition of Jānis Jaunsudrabiņs' Story "Vēja ziedi" ("Wind Blossoms") Grade 11” thesis’ goal is to develop a systematic learning approach for Janis Jaunsudrabins’ story “Veja Ziedi” for 11th grade students, as well as to promote students world-views’ and value systems’ expansion through literature lessons. The thesis consists of an introduction, five sections (with subsections), a conclusion and an appendix. The first section looks at pedagogical, psychological and methodically scientific literature. The second section explores the personality and works of Janis Jaunsudrabins. The third section investigates the students participating in the trial age range, how to prepare teachers, and create study materials. The fourth and fifth sections recount the trial lessons’ process for studying Janis Jaunsudrabins story “Veja ziedi”, and gives an evaluation. The learning approach presented in this thesis presents students with Janis Jaunsudrabins’ story “Veja Ziedi” by encouraging them to relate the work’s meaning to their own lives. The effectiveness of the approach is tested during a pedagogical trial period.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectPedagoģijaen_US
dc.subject-en_US
dc.subject-en_US
dc.subject-en_US
dc.subject-en_US
dc.subject-en_US
dc.titleJāņa Jaunsudrabiņa garstāsta "Vēja ziedi" apguve vidusskolas 11.klasēen_US
dc.title.alternativeAcquisition of Jānis Jaunsudrabiņs' Story "Vēja ziedi" (“Wind Blossoms”) Grade 11en_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record