Show simple item record

dc.contributor.advisorKalniņa, Sandraen_US
dc.contributor.authorDaņiļeviča, Kristīneen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-07-06T01:07:35Z
dc.date.available2015-07-06T01:07:35Z
dc.date.issued2015en_US
dc.identifier.other49271en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/29371
dc.description.abstractSkolotāji reti mācību programmā iekļauj stundas, kas veltītas skaļās lasītprasmes uzlaboš anai un lielākoties skaļās lasītprasmes principus izklāsta saistībā ar mācību grāmatās piedāvātajiem tekstiem, vai šos principus angļu valodas stundās neaplūko vispār. Tieš i tādēļ daudziem skolēniem ir ierobežotas zināš anas par to, kā ir jāizklausās tekoš am lasījumam. Turklāt skolēniem ir maz iespēju eksperimentēt, lasot tekstu skaļi, jo vairumā gadījumu skolotāji mācību procesā koncentrējas uz satura izklāstu nevis uz fonētikas principiem. Šis darbības petījums tika veikts ar mērķi izpētīt, kā strukturēti un skolotāja parraudzīti rado šās rakstīš anas uzdevumi sekmē skolēnu skaļās lasītprasmes izaugsmi angļu valodas stundās 6.klasē. Pētījuma gaitā skolēni, izmantojot rakstnieku burtnīcas, uzrakstīja pa šu izdomātus stāstus, kuri pec tam tika lietoti, lai izpildītu skaļās lasīšanas uzdevumus un fiksētos rezultātus salīdzinātu, skolēniem lasot autentiskus rakstnieku stāstus. Pētījuma rezultātā tika atklāts, ka skolēnu sarakstītie stāsti var tikt izmantoti valodas attīstīšanai un vārdu pareizai at šifrēš anai, bet autentiskie rakstnieku darbi tikt izmantoti prosodijas prasmju pilnveidei.en_US
dc.description.abstractTeachers seldom incorporate lessons on oral reading fluency development in their syllabus and usually tend to discuss aspects of oral reading in connection with articles from textbooks or not examine the previously mentioned features at all. As a result, students have limited knowledge of how their fluent oral reading should sound like. Moreover, they have few possibilities to experiment when reading orally as the emphasis often is on text comprehension and not phonetic features. The action research was conducted to explore how structured and closely monitored creative writing activities can facilitate the development of oral reading skills in the English language lessons in Form 6. Students, using writer’s notebooks, created their own original stories, which were then used in oral reading activities, and the results compared with students’ performances when reading authentic texts. It was discovered that original stories helped students to develop accuracy and improve their oral reading rate, while authentic materials promoted the development of oral reading prosody.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectPedagoģijaen_US
dc.subjectskaļā lasītprasmeen_US
dc.subjectradošā rakstīšanaen_US
dc.subjectrakstnieka burtnīcaen_US
dc.subjectskaļās lasīprasmes stundas principien_US
dc.subjectvalodaen_US
dc.titleRadošās rakstīšanas uzdevumi angļu valodas stundās skolēnu skaļās lasīšanas prasmju pilnveidei 6. klasēen_US
dc.title.alternativeCreative Writing Activities for Oral Reading Fluency Development in English Language Lessons in Form 6en_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record