Zur Kurzanzeige

dc.contributor.advisorAuziņa, Anitaen_US
dc.contributor.authorTarando, Jūlijaen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-07-06T01:07:38Z
dc.date.available2015-07-06T01:07:38Z
dc.date.issued2015en_US
dc.identifier.other49495en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/29383
dc.description.abstractDiplomdarba „Paņēmieni skolēnu angļu valodas vārdu krājuma attīstībai 2. klasē” mērķis bija noskaidrot, kā angļu valoda vārdu krājuma attīstības paņēmieni palīdz pilnveidot skolēnu vārdu krājumu otrajā klasē. Literatūras teorētiskais apskats un 11 skolēnu atsevišķa gadījuma pētījums ar tādām datu vākšanas metodēm kā testi, aptauja un novērošana parādīja, ka gados jauniem skolēniem patīk mācīties jaunus vārdus ar attēliem, zīmējumiem un video, dzeju un dziesmām, pantomīmu, bet tādas tehnikas kā tukšu vietu aizpildīšana, savienošana ir sarežģītākas. Iegūtie testa un aptaujas rezultāti liecina, ka šādu tehniku izmantošana ļauj uzlabot bērnu spēju atcerēties vārdus un izmantot tos savā aktīvajā vārdu krājumā. Pamatojoties uz diplomdarba secinājumiem, tika izstrādātas rekomendācijas paņēmienu izvēlei skolēnu angļu valodas vārdu krājuma attīstībai 2. klasē, un daži papildu ieteikumi vārdu krājuma mācīšanai bērniem.en_US
dc.description.abstractThe aim of the Diploma Paper “Techniques to Develop Students’ English Vocabulary in Form 2” is to find out how English vocabulary teaching techniques help to develop learners’ vocabulary in Form 2. Theoretical research of literature and a case study of 11 students in Form 2 with the use of such data collection methods as tests, questionnaire and observation, showed that young learners enjoy learning new words with pictures, drawings, videos, rhymes, poetry, songs, and miming, but such techniques as filling the blanks and matching are considered more complex. According to the analysis of the test and questionnaire of learners, the use of these techniques improves children’s ability to memorize words and use them in their active vocabulary. Based on the conclusions in the Diploma Paper, recommendations on the choice of techniques to develop students’ English vocabulary in Form 2 have been provided and some additional guidelines for teaching vocabulary to young learners are presented.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectPedagoģijaen_US
dc.subjectangļu valodas vārdu krājumsen_US
dc.subjectpaņēmienien_US
dc.subjectjaunie skolēnien_US
dc.subjectvideoen_US
dc.subjectdziesmasen_US
dc.titlePaņēmieni skolēnu angļu valodas vārdu krājuma attīstībai 2. klasēen_US
dc.title.alternativeTechniques to Develop Students' English Vocabulary in Form 2en_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Dateien zu dieser Ressource

Thumbnail

Das Dokument erscheint in:

Zur Kurzanzeige