Show simple item record

dc.contributor.advisorMargeviča- Grinberga, Ievaen_US
dc.contributor.authorJurkeviča, Lindaen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-07-06T01:07:40Z
dc.date.available2015-07-06T01:07:40Z
dc.date.issued2015en_US
dc.identifier.other50179en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/29398
dc.description.abstractSavā kvalifikācijas darbā "Sajūtu materiāla izmantošana 5 – 6 gadīgu bērnu lasītprasmes veicināšanā" Linda Jurkeviča analizē teorētisko literatūru par tādiem jautājumiem kā lasīšanas un lasītprasmes jēdzieni dažādu autoru skatījumā, valodas attīstība, lasītprasmes apguve, lasītprasmes veicināšana , 5 – 6 gadus vecu bērnu raksturojums , sajūtu materiāla izmantošana lasītprasmes veicināšanā. Pētījuma ievadā autore formulē pētījuma pamatkategorijas (pamatjēdzienus) un atbild uz jautājumiem "Kāpēc tika uzsākts pētījums?", "Ko autore nolēma pētīt?". Pētījuma iztirzājuma daļā autore izklāsta pētījuma būtību, atspoguļo iegūto datu galvenās tendences loģiskā secībā un atbild uz jautājumiem "Kādi ir atklājumi, kas noskaidrojās?" un "Kāda ir šo atklājumu nozīme lasītprasmes veicināšanā?". Pētījuma nobeiguma daļā apkopoti pētījuma galvenie secinājumi. Kvalifikācijas darbs noderīgs pedagogiem un vecākiem, kuri interesējas par lasītprasmes veicināšanas iespējām 5 – 6 gadus veciem bērniem.en_US
dc.description.abstractIn own’s qualification’s work – „Usage material of senses in 5 – 6 years old children literacy promotion” Linda Jurkeviča analyses theoretical literature about questions – reading and literacy in view of many authors, language development, literacy promotion, 5 – 6 years old children characterization, usage material of senses in literacy promotion. In research introduction authoress define basic categories of research and answer to questions – „Why research has started?”, „What authoress decided to research?”. In research consideration authoress reveals essence of research, shows main tendencies of achieved data in logical sequence and answers to questions – „What are disclosures, what has revealed?” and „What is signification of these reveals in literacy promotion?”. In part of conclusion are summarized main illations of research. Qualification work is useful for pedagogs and parents, who are interested in literacy promotion for 5 – 6 years old children.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectPedagoģijaen_US
dc.subjectsajūtu materiālsen_US
dc.subjectlasītprasmeen_US
dc.subjectvalodaen_US
dc.subjectburtien_US
dc.titleSajūtu materiāla izmantošana 5-6gadīgu bērnu lasītprasmes veicināšanāen_US
dc.title.alternativeUsing material of Senses in 5-6 year old Children Literacy Promotionen_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record