Show simple item record

dc.contributor.advisorMencis, Jānisen_US
dc.contributor.authorKrama, Annijaen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Ķīmijas fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-07-06T01:07:44Z
dc.date.available2015-07-06T01:07:44Z
dc.date.issued2015en_US
dc.identifier.other48467en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/29400
dc.description.abstractBakalaura darba “Praktiska satura uzdevumu nozīme pamatskolas matemātikas didaktikā” mērķis bija noskaidrot skolēnu attieksmi pret matemātikas priekšmeta saturu 7., 8. un 9. klasē, izpratni par tā nozīmi cilvēka dzīvē, analizēt tās cēloņus, kā arī izveidot praktiska satura uzdevumu komplektu 7., 8. un 9. klasei, kas padarītu matemātikas priekšmeta nozīmi skolēniem saprotamāku. Darba gaitā autore analizēja PISA 2012 pētījuma rezultātus, Ministru kabineta noteikumus par valsts pamatizglītības standartu, pamatizglītības mācību priekšmetu standartiem un pamatizglītības programmu paraugiem, Eiropas Sociālā fonda projekta “Dabaszinības un matemātika” izveidoto mācību priekšmeta programmu matemātikā. Pētījuma ietvaros autore aptaujāja skolēnus par matemātikas nozīmi cilvēka dzīvē, skolotājus par praktiska satura uzdevumu lietojumu stundās, kā arī veica mācību grāmatu kontentanalīzi un pētīja korelāciju starp iegūtajiem datiem. Autore izstrādāja un apkopoja 22 praktiska satura uzdevumus pamatskolai, kā arī aprobēja daļu no tiem. Darbs satur anotācijas latviešu un angļu valodā, satura rādītāju, ievadu, divas nodaļas ar apakšnodaļām, secinājumus, izmantotās literatūras un avotu sarakstu, piecus pielikumus. Darbs sastāv no 58 lpp., tajā ir 33 attēli un 7 tabulas.en_US
dc.description.abstractThe aim of bachelor’s thesis titled “The significance of practical problems ir didactics of mathematics in elementary school” was to find out student’s attitude towards content of subject mathematics in grades 7, 8 and 9, the understanding about the importance of the subject in human life, to analyze the causes of that and to form a set of practical problems in mathematics for grades 7, 8 and 9 which would help students to understand the importance of this subject. In the progress of work author analyzed the results of PISA 2012, the regulations of the Cabinet of Ministers about basic requirements for students after finishing the 9th grade, the school mathematics program made by European social fund’s project “Science and Mathematics”. During the research the author made survey for students about the importance of mathematics in human’s life, for teachers about use of practical problems in their lessons and also made content analysis of student’s books and explored correlation between the colected data. The author formed and gathered 22 tasks about practical problems for elementary school and approbated part of them. The bachelor’s thesis consists of annotations in Latvian and English, table of contents, introduction, two chapters with subchapters, conclusions, list of references and sources, five attachments. It has 58 pages, 33 images and 7 tables.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectPedagoģijaen_US
dc.subjectpraktiska satura uzdevumien_US
dc.subjectpamatskolas didaktikaen_US
dc.subjectuzdevumien_US
dc.subjectmatemātikaen_US
dc.titlePraktiska satura uzdevumu nozīme pamatskolas matemātikas didaktikāen_US
dc.title.alternativeThe significance of practical problems ir didactics of mathematics in elementary schoolen_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record