Show simple item record

dc.contributor.advisorMencis, Jānisen_US
dc.contributor.authorKrieviņa, Lieneen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Ķīmijas fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-07-06T01:07:45Z
dc.date.available2015-07-06T01:07:45Z
dc.date.issued2015en_US
dc.identifier.other48818en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/29402
dc.description.abstractBakalaura darba „Mobilo ierīču izmantošana atgriezeniskās saites veidošanai matemātikā” mērķis ir izpētīt mobilo ierīču izmantošanas iespējas atgriezeniskās saites veidošanai un izstrādāt metodiskos materiālus matemātikas skolotājiem. Teorētiskajā daļā tiek analizēta literatūra par atgriezenisko saiti, tās izmantošanu mācību procesā, aprakstītas informāciju un komunikāciju tehnoloģiju izmantošanas iespējas mācību procesā, to priekšrocības un trūkumi, kā arī aplūkotas mobilās ierīces, noskaidroti to būtiskākie parametri, kas jāņem vērā, izmantojot ierīces stundās. Praktiskajā daļā aprakstītas lietotnes, tiešsaistes rīki, programmatūras, ar kuru palīdzību var veidot atgriezenisko saiti matemātikas stundās, izstrādāti metodiskie ieteikumi skolotājiem atgriezeniskās saites veidošanai tiešsaistes rīkā Classflow un programmatūrā Netsupport School, izveidoti metodiskie materiāli matemātikas stundām, veikta to aprobācija un analīze, sniegti metodiskie ieteikumi. Darbs sastāv no 65 lappusēm, 4 nodaļām, secinājumiem, 57 attēliem, 5 tabulām, 46 literatūras avotu saraksta, 10 pielikumiem. Atslēgvārdi: atgriezeniskā saite, mobilās ierīces, ClassFlow, Netsupport School.en_US
dc.description.abstractThe aim of the Bachelors paper „Use of mobile devices to obtain feedback in mathematics” is to investigate the use of mobile devices possibilities to obtain feedback and to develop methodical materials for teachers of mathematics. The theoretical part deals with the analyses of literature on feedback, its use in the learning process, describes the opportunities of Information Communication Technology use in education, its advantages and disadvantages, as well as the analysis of mobile devices, the main parameters to be taken into account in lessons. The practical part describes applications, online tools, software which can obtain feedback in math lessons, methodological recommendations for teachers how to create feedback in online tool Classflow and software NetSupport School, contains methodological materials for teachers of mathematics lessons, their approbation and analysis, methodological recommendations. The paper consists of 65 pages, 4 chapters, 57 figures, 5 tables, 46 literature references, 10 appendixes. Keywords: feedback, mobile devices, ClassFlow, Netsupport School.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectPedagoģijaen_US
dc.subjectAtgriezeniskā saiteen_US
dc.subjectMobilās ierīcesen_US
dc.subjectClassFlowen_US
dc.subjectNetsupport Schoolen_US
dc.titleMobilo ierīču izmantošana atgriezeniskās saites veidošanai matemātikāen_US
dc.title.alternativeUse of mobile devices to obtain feedback in mathematicsen_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record