Mācību ekskursija bioloģijas apguvē pamatskolā
Author
Ozoliņa, Renāte
Co-author
Latvijas Universitāte. Ķīmijas fakultāte
Advisor
Logins, Jāzeps
Date
2015Metadata
Show full item recordAbstract
Mācību ekskursija bioloģijas apguvē pamatskolā. Renāte Ozoliņa, darba vadītājs vadošā pētniece, Dr. paed. Rita Birziņa. Bakalaura darbs, 49 lpp., 36 literatūras avoti, 13 pielikumi, 13 attēli un 5 tabulas. Latviešu valodā.
Darba mērķis ir izpētīt mācību ekskursijas izmantošanas iespējas bioloģijas mācību priekšmeta apguves pilnveidošanā.
Pētījuma laikā, apkopota teorētiskā literatūra par mācību ekskursiju, apzināts Latvijas Dabas muzeja ekskursiju piedāvājums skolām, ar anketu palīdzību noskaidrots skolēnu viedoklis par mācību ekskursijām. Pētījuma ietvaros izveidota un aprobēta mācību ekskursija muzejā „Latvijas putnu daudzveidība”.
Noskaidrots, ka mācību ekskursija kā mācību organizācijas forma pilnveido mācību satura apguvi un skolēnu interesi par bioloģiju. Excursion while acuiring biology at primary school. Renāte Ozoliņa, bachelor thesis supervisor Dr.paed. Rita Birziņa. Bachelor paper, 49 pages, 36 literature references, 13 appendices, 13 pictures and 5 tables. Latvian language.
The goal in performance study is to explore the use of learning excursion in biology class learning development.
Actions during the study, summarized the scientific literature about learning excursion, identified in The Latvian Museum of Natural History excursion offer for schools, clarified the student attitude about learning excursion with a questionnaire. During the study, created and approbated learning excursion in the museum "Bird diversity in Latvia". After the study, it showed that learning excursion as learning organisation form improve learning content acquirement and student interest in biology.