Show simple item record

dc.contributor.advisorZuters, Jānisen_US
dc.contributor.authorŠošins, Artjomsen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Datorikas fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-07-06T01:08:21Z
dc.date.available2015-07-06T01:08:21Z
dc.date.issued2015en_US
dc.identifier.other48988en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/29527
dc.description.abstractŠī darba galvenā ideja ir sniegt lasītajam zināšanas par trim populārākajiem programmatūras projektējumā šabloniem, kā arī dot labu priekšskatu topošajiem programmatūras izstrādātajiem vai programmatūras projektētājiem, kāds projektējuma šablons būs piemērotāks konkrētai datorprogrammas izstrādes tehniskajai realizācijai. Darbs arī dos lasītajam saprast, ar ko tie specifiski atšķiras, kur tos var labāk izmantot vai arī kā tos jau izmanto industrijā. Protams, no šī darbā arī uzzināsim arī šo šablonu rašanās vēsturi, kā tie attīstījās ar laiku, būs arī pieminēta šablonu iekšējā loģika un to strukturāla daļa. Rezultātā lasītajam būs saprotams, kādā brīdi labāk izmantot kādu no trim populārākajiem programmatūras projektējumā šabloniem, proti, lasītājs iegūtās zināšanas varēs izmantot, izstrādājot kādu programmatūras produktu, pēc kādiem kritērijiem izvēlēties kādu no autora aprakstītiem programmatūras projektēšanas šabloniem.en_US
dc.description.abstractMVC, MVVM and MVP design pattern comparison The main idea of this work is to provide reader with knowledge about three most popular software design patterns. For beginner software developers and designers this work will give notion about what particular design pattern would fit best for their product’s technical realization. This work will grant reader with understanding about specific differences and potential use cases or the ones that are already being used in the industry. Of course there will be insight about these pattern history and development as well as their inner logic and structure. Consequently reader will understand in what situation which of the three most popular software design patterns would suit best. Acquired knowledge would be used to choose particular software design pattern based on criteria described in this work during development of some software product.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectDatorzinātneen_US
dc.subjectprogrammatūraen_US
dc.subjectprojektēšanaen_US
dc.subjectšablonien_US
dc.subjectMVCen_US
dc.subjectMVVMen_US
dc.titleMVC, MVVM un MVP projektējumu šablonu salīdzinājumsen_US
dc.title.alternativeMVC, MVVM and MVP design pattern comparisonen_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record