Show simple item record

dc.contributor.advisorPetrovskis, Antonsen_US
dc.contributor.authorKadauova, Aļonaen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-07-06T01:08:35Z
dc.date.available2015-07-06T01:08:35Z
dc.date.issued2015en_US
dc.identifier.other46969en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/29580
dc.description.abstractŠī diplomdarba tēmas aktualitāti nosaka tas, ka pētījumi un praktiskā pieredze parāda, ka mūsdienās veiksmīgai kompānijai ir jābūt zīmola stratēģijai, kas ir virzīta uz patērētāja uzticības veidošanu. Tā kā zīmola „vērtību” nosaka patērētāja gatavība iegādāties preci par daudz augstāku cenu, ja tirgū ir citu prečzīmju analoģiskās preces. Šī diplomdarba mērķis ir uzņēmuma tēla ietekmes uz zīmola popularitāti būtības atklāšana, izanalizējot teoriju. Kā arī izpētīt kompānijas "Nike Inc." zīmola un tēla izveidi un tā lomu uzņēmuma darbībā. Izpētīt kompānijas "Nike Inc." tēlu patērētāju apziņā. Diplomdarbs sastāv no teorētiskās literatūras apkopojuma par zīmola un tēla teorētiskiem aspektiem, no praktiskās daļas, kurā veikta “Nike Inc.” kompānijas zīmola un tēla analīze un aptaujas par “Nike” zīmola tēlu patērētāju apziņā, kā arī no pētījuma rezultātu apkopojuma.en_US
dc.description.abstractThe essence of this thesis is that researches and practical expirience determines that nowadays a succesful company shoud have brand strategy which is directed on creating of consumers loyality. As brand value defines consumers’ readiness to buy goods for higher prices when there are the analogue goods of the differnet brands on the market. The aim of this thesis is company’s image influence on brand’s popularity essence discovery, analysing theory. As well as “Nike Inc.” brands and image exploration and their roles in company’s activities. One more task is to find out “Nike Inc.” image in consumers’ minds. This thesis consists of summarising of theoretical literature about brands and image theoretical aspects and from practical part which gives “Nike Inc.” brand and image analysis and researches about “Nike” brand’s image in consumers’ minds, as well as researches results summarizing.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectEkonomikaen_US
dc.subjectuzņēmuma tēlsen_US
dc.subjectzīmolsen_US
dc.subjectNike incen_US
dc.subjectmarketingsen_US
dc.titleUzņēmuma tēla ietekme uz zīmola popularitāti, pamatojoties uz "Nike Inc." kompānijas piemēru.en_US
dc.title.alternativeCompany's image impact on the brand popularity, based on "Nike Inc." examples.en_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record