• English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Help
  • English 
    • English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Login
View Item 
  •   DSpace Home
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Ekonomikas un sociālo zinātņu fakultāte / Faculty of Economics and Social Sciences
  • Bakalaura un maģistra darbi (ESZF) / Bachelor's and Master's theses
  • View Item
  •   DSpace Home
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Ekonomikas un sociālo zinātņu fakultāte / Faculty of Economics and Social Sciences
  • Bakalaura un maģistra darbi (ESZF) / Bachelor's and Master's theses
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Uzņēmuma "Tiger shop" mārketinga kompleksa elementu analīze.

Thumbnail
View/Open
303-47457-Murniece_Zane_zm11025.pdf (1.363Mb)
Author
Mūrniece, Zane
Co-author
Latvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāte
Advisor
Šalkovska, Jeļena
Date
2015
Metadata
Show full item record
Abstract
Zane Mūrniece. Bakalaura darbs „Uzņēmuma SIA „Tiger Shop” mārketinga kompleksa elementu analīze”. Bakalaura darba mērķis ir, pamatojoties uz mārketinga kompleksa elementu teorētiskām atziņām un klientu aptaujas rezultātiem, novērtēt uzņēmuma SIA „Tiger Shop” mārketinga kompleksu, kā arī sniegt priekšlikumus tā pilnveidošanai. Darba 1. nodaļā autore apskata mārketinga kompleksa teorētiskos aspektus. 2. nodaļā tiek apskatīts mārketinga kompleksa elementu pielietojums un darbība uzņēmumā SIA „Tiger Shop”. Savukārt 3. nodaļa veltīta uzņēmuma „Tiger Shop” esošo klientu aptaujas rezultātu analīzei un rezultātu atspoguļošanai. Darbs sastāv no 94 lappusēm, tajā ietverti 14 attēli, 9 tabulas un 1 pielikums. Darba izstrādei izmantoti 35 avoti.
 
Zane Murniece. Bachelor paper”The company’s SIA „Tiger Shop” marketing complex element analysis”. The aim of the research is basing on a complex element theoretical knowledge in marketing and customer survey results, evaluate company’s SIA „Tiger Shop” marketing complex, and develop proposals for development. The 1st part examines the theoretical aspects of complex elements, the 2nd examines the application and operation of company’s SIA „Tiger Shop” marketing complex elements. And the 3rd part is based on company’s customer survey analysis and results. The paper include 94 work pages with 14 images, 9 tabeles and 1 attachment, work include 35 information sources.
 
URI
https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/29611
Collections
  • Bakalaura un maģistra darbi (ESZF) / Bachelor's and Master's theses [9369]

University of Latvia
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
@mire NV
 

 

Browse

All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

Login

Statistics

View Usage Statistics

University of Latvia
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
@mire NV