Show simple item record

dc.contributor.advisorŠalkovska, Jeļenaen_US
dc.contributor.authorMūrniece, Zaneen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-07-06T01:08:42Z
dc.date.available2015-07-06T01:08:42Z
dc.date.issued2015en_US
dc.identifier.other47457en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/29611
dc.description.abstractZane Mūrniece. Bakalaura darbs „Uzņēmuma SIA „Tiger Shop” mārketinga kompleksa elementu analīze”. Bakalaura darba mērķis ir, pamatojoties uz mārketinga kompleksa elementu teorētiskām atziņām un klientu aptaujas rezultātiem, novērtēt uzņēmuma SIA „Tiger Shop” mārketinga kompleksu, kā arī sniegt priekšlikumus tā pilnveidošanai. Darba 1. nodaļā autore apskata mārketinga kompleksa teorētiskos aspektus. 2. nodaļā tiek apskatīts mārketinga kompleksa elementu pielietojums un darbība uzņēmumā SIA „Tiger Shop”. Savukārt 3. nodaļa veltīta uzņēmuma „Tiger Shop” esošo klientu aptaujas rezultātu analīzei un rezultātu atspoguļošanai. Darbs sastāv no 94 lappusēm, tajā ietverti 14 attēli, 9 tabulas un 1 pielikums. Darba izstrādei izmantoti 35 avoti.en_US
dc.description.abstractZane Murniece. Bachelor paper”The company’s SIA „Tiger Shop” marketing complex element analysis”. The aim of the research is basing on a complex element theoretical knowledge in marketing and customer survey results, evaluate company’s SIA „Tiger Shop” marketing complex, and develop proposals for development. The 1st part examines the theoretical aspects of complex elements, the 2nd examines the application and operation of company’s SIA „Tiger Shop” marketing complex elements. And the 3rd part is based on company’s customer survey analysis and results. The paper include 94 work pages with 14 images, 9 tabeles and 1 attachment, work include 35 information sources.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectVadībzinātneen_US
dc.subjectmārketinga elementu komplekssen_US
dc.subjectproduktsen_US
dc.subjectcenaen_US
dc.subjectmārketinga komunikācijasen_US
dc.subjectsadaleen_US
dc.titleUzņēmuma "Tiger shop" mārketinga kompleksa elementu analīze.en_US
dc.title.alternativeThe company's "Tiger shop" marketing complex element analysis.en_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record