Uzņēmuma "Tiger shop" mārketinga kompleksa elementu analīze.
Author
Mūrniece, Zane
Co-author
Latvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāte
Advisor
Šalkovska, Jeļena
Date
2015Metadata
Show full item recordAbstract
Zane Mūrniece. Bakalaura darbs „Uzņēmuma SIA „Tiger Shop” mārketinga kompleksa elementu analīze”.
Bakalaura darba mērķis ir, pamatojoties uz mārketinga kompleksa elementu teorētiskām atziņām un klientu aptaujas rezultātiem, novērtēt uzņēmuma SIA „Tiger Shop” mārketinga kompleksu, kā arī sniegt priekšlikumus tā pilnveidošanai.
Darba 1. nodaļā autore apskata mārketinga kompleksa teorētiskos aspektus. 2. nodaļā tiek apskatīts mārketinga kompleksa elementu pielietojums un darbība uzņēmumā SIA „Tiger Shop”. Savukārt 3. nodaļa veltīta uzņēmuma „Tiger Shop” esošo klientu aptaujas rezultātu analīzei un rezultātu atspoguļošanai.
Darbs sastāv no 94 lappusēm, tajā ietverti 14 attēli, 9 tabulas un 1 pielikums. Darba izstrādei izmantoti 35 avoti. Zane Murniece. Bachelor paper”The company’s SIA „Tiger Shop” marketing complex element analysis”.
The aim of the research is basing on a complex element theoretical knowledge in marketing and customer survey results, evaluate company’s SIA „Tiger Shop” marketing complex, and develop proposals for development.
The 1st part examines the theoretical aspects of complex elements, the 2nd examines the application and operation of company’s SIA „Tiger Shop” marketing complex elements. And the 3rd part is based on company’s customer survey analysis and results.
The paper include 94 work pages with 14 images, 9 tabeles and 1 attachment, work include 35 information sources.