• English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Help
  • English 
    • English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Login
View Item 
  •   DSpace Home
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Ekonomikas un sociālo zinātņu fakultāte / Faculty of Economics and Social Sciences
  • Bakalaura un maģistra darbi (BVEF) / Bachelor's and Master's theses
  • View Item
  •   DSpace Home
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Ekonomikas un sociālo zinātņu fakultāte / Faculty of Economics and Social Sciences
  • Bakalaura un maģistra darbi (BVEF) / Bachelor's and Master's theses
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Lojalitātes programmas izstrāde mobilajam operatoram

Thumbnail
View/Open
303-47476-Melkere_Katrina_km10039.pdf (4.670Mb)
Author
Melkere, Katrīna
Co-author
Latvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāte
Advisor
Āboltiņa, Daiga
Date
2015
Metadata
Show full item record
Abstract
Maģistra darba tēma ir “Lojalitātes programmas izstrāde mobilajam operatoram”. Darba mērķis ir veicināt piedāvājumu dažādību Latvijas mobilo telekomunikāciju nozarē. Darbs ir strukturēts trīs daļās – izpētes daļā veikta telekomunikāciju nozares Latvijā izpēte, projekta priekšlikuma izstrādes daļā piedāvāti potenciālie alternatīvu varianti, kā risināt izvirzīto problēmu, izvēloties ekonomiski veiksmīgāko, projekta rokasgrāmatas izstrādes daļā izvēlētajai alternatīvai veikta detalizēta plānošana. Maģistra darba izstrādes rezultāts ir projekts, kas ietver lojalitātes programmas izstrādi ar četrām tās komponentēm.
 
Subject of the Master’s thesis is “Loyalty Program Design for Mobile Operator”. The aim of the thesis is to promote the diversity of tender among participants of Latvian mobile telecommunications sector. The thesis is structured in three parts – research part includes the study of Telecommunications Industry in Latvia, project proposal part offers various potential alternatives to solve the problem raised in thesis. Then, after choosing the most economically efficient alternative, follows the elaboration of project’s handbook with a detailed planning of the selected alternative. The result of Master’s thesis is a project that involves the design of loyalty program and its four components.
 
URI
https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/29613
Collections
  • Bakalaura un maģistra darbi (BVEF) / Bachelor's and Master's theses [8528]

University of Latvia
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
@mire NV
 

 

Browse

All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

Login

Statistics

View Usage Statistics

University of Latvia
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
@mire NV