Teritoriāla mārketinga un tēla veidošana Latvija.
Author
Golubeva, Kristīne
Co-author
Latvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāte
Advisor
Sloka, Biruta
Date
2015Metadata
Show full item recordAbstract
Krīstīnes Golubevas bakalaura darba tēma ir „Teritoriālā mārketinga un tēla veidošana Latvijā”. Darba mērķis ir, pamatojoties uz teritoriālā mārketinga un tēla veidošanas teoriju, Latvijas tēla atpazīstamības izpēti un analīzi, piedāvāt priekšlikumus Latvijas teritoriālā mārketinga un valsts tēla izpētes pilnveidošanai.
Bakalaura darbs sastāv no ievada, trim nodaļām, secinājumiem un priekšlikumiem, izmantotās literatūras, avotu saraksta un 2 pielikumiem.
Pirmajā daļā analizēti teritoriālā mārketinga teorētiskie aspekti: teritoriālā mārketinga definīcija un tās elementi, subjektu un mērķauditorijas loma teritoriālajā mārketingā un vides un konkurētspējas faktoru ietekme uz valsts mārketingu. Otrā daļā izklāstīta teorija par teritorijas tēla būtību un veidošanu. Trešā nodaļa ir analītiskā, kur autore analizēja „Latvijas tēlu atpazīstamība Vācijā” aptaujā iegūtos datus un izstrādāja Latvijas SVID analīzi. Nobeigumā autore izstrādāja secinājumus un izvirzīja priekšlikumus Latvijas tēla pilnveidošanai un efektīvai teritoriālā mārketinga darbībai.
Darbs sastāv no 65 lappusēm, tajā ir 29 attēli, 7 tabulas un 1 pielikums. Literatūras sarakstā iekļauti 20 literatūras avoti un 20 interneta avoti. The author of Bachelor paper is Kristine Golubeva. The final Bachelor thesis is „Territorial marketing and image in Latvia”. The aim of the work is to propose conditions for territorial marketing of Latvia and improvement of country’s image according to theory of territorial marketing and development of image, as well as research and analysis of Latvian image recognition.
Bachelor paper thesis consists of introduction, three parts, conclusions and proposals, bibliography list.
Theoretical aspects of territorial marketing, definition and elements, role of the subject and target audience in territorial marketing influence of competitive and enviromental factors on marketing of the country are covered in the first part of the paper. The second part includes the theory of development and importance of territorial image of the county. The third part is an analytical, where author has analyzed „Recognition of Latvian image visibility in Germany” survey results and developed SWOT analysis of Latvian country. Summarizing the research, author provided conclusions and proposals to improve the image of Latvia and territorial marketing activities.
The Bachelor paper thesis consists of 65 pages, 29 pictures, 7 tables and 1 appendix included. The list of references included 20 literature sources and 20 internet sources.