Show simple item record

dc.contributor.advisorSloka, Birutaen_US
dc.contributor.authorGolubeva, Kristīneen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-07-06T01:08:53Z
dc.date.available2015-07-06T01:08:53Z
dc.date.issued2015en_US
dc.identifier.other48502en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/29667
dc.description.abstractKrīstīnes Golubevas bakalaura darba tēma ir „Teritoriālā mārketinga un tēla veidošana Latvijā”. Darba mērķis ir, pamatojoties uz teritoriālā mārketinga un tēla veidošanas teoriju, Latvijas tēla atpazīstamības izpēti un analīzi, piedāvāt priekšlikumus Latvijas teritoriālā mārketinga un valsts tēla izpētes pilnveidošanai. Bakalaura darbs sastāv no ievada, trim nodaļām, secinājumiem un priekšlikumiem, izmantotās literatūras, avotu saraksta un 2 pielikumiem. Pirmajā daļā analizēti teritoriālā mārketinga teorētiskie aspekti: teritoriālā mārketinga definīcija un tās elementi, subjektu un mērķauditorijas loma teritoriālajā mārketingā un vides un konkurētspējas faktoru ietekme uz valsts mārketingu. Otrā daļā izklāstīta teorija par teritorijas tēla būtību un veidošanu. Trešā nodaļa ir analītiskā, kur autore analizēja „Latvijas tēlu atpazīstamība Vācijā” aptaujā iegūtos datus un izstrādāja Latvijas SVID analīzi. Nobeigumā autore izstrādāja secinājumus un izvirzīja priekšlikumus Latvijas tēla pilnveidošanai un efektīvai teritoriālā mārketinga darbībai. Darbs sastāv no 65 lappusēm, tajā ir 29 attēli, 7 tabulas un 1 pielikums. Literatūras sarakstā iekļauti 20 literatūras avoti un 20 interneta avoti.en_US
dc.description.abstractThe author of Bachelor paper is Kristine Golubeva. The final Bachelor thesis is „Territorial marketing and image in Latvia”. The aim of the work is to propose conditions for territorial marketing of Latvia and improvement of country’s image according to theory of territorial marketing and development of image, as well as research and analysis of Latvian image recognition. Bachelor paper thesis consists of introduction, three parts, conclusions and proposals, bibliography list. Theoretical aspects of territorial marketing, definition and elements, role of the subject and target audience in territorial marketing influence of competitive and enviromental factors on marketing of the country are covered in the first part of the paper. The second part includes the theory of development and importance of territorial image of the county. The third part is an analytical, where author has analyzed „Recognition of Latvian image visibility in Germany” survey results and developed SWOT analysis of Latvian country. Summarizing the research, author provided conclusions and proposals to improve the image of Latvia and territorial marketing activities. The Bachelor paper thesis consists of 65 pages, 29 pictures, 7 tables and 1 appendix included. The list of references included 20 literature sources and 20 internet sources.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectVadībzinātneen_US
dc.subjectteritoriālais mārketingsen_US
dc.subjectteritoriālais tēlsen_US
dc.subjectvalsts atpazīstamībaen_US
dc.subjectvalsts konkurētspējaen_US
dc.titleTeritoriāla mārketinga un tēla veidošana Latvija.en_US
dc.title.alternativeTerritorial marketing and image in Latvia.en_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record