Show simple item record

dc.contributor.advisorOzoliņa, Solveigaen_US
dc.contributor.authorJastrebova, Katerinaen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Humanitāro zinātņu fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-07-06T01:09:39Z
dc.date.available2015-07-06T01:09:39Z
dc.date.issued2015en_US
dc.identifier.other48810en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/29834
dc.description.abstractLai izvairītos no pārpratumiem biznesa sarunās, cilvēkam jāzina citu kultūru komunikācijas īpatnības. Šī bakalaura darba mērķis ir izpētīt verbālās un neverbālās komunikācijas atšķirīgās pazīmes sarunu laikā amerikāņu, arābu, japāņu, krievu un latviešu kultūrās. Minētajā pētījumā tiek izmantoti verbālās un neverbālās starpkultūru sarunu komunikācijas teoriju salīdzinoša analīze un gadījuma izpēte, kuras gaitā tika aptaujāti pieredzējuši biznesa profesionāļi. Iegūtie dati parāda, ka kultūras dimensijas nosaka verbālo un neverbālo komunikāciju visās analizētajās kultūrās. Pētījuma rezultātā ir izdarīts secinājums, ka kultūras komunikācijas īpatnību apzināšanās ir svarīga veiksmīgām biznesa sarunām.en_US
dc.description.abstractIn order to avoid misunderstandings in business negotiations, it is essential to be aware of peculiarities of communication in other cultures. The aim of the bachelor thesis is to discover the distinctive characteristics of negotiations in American, Arab, Japanese, Russian and Latvian cultures in terms of verbal and nonverbal communication. A comparative analysis of theories along with a case study on verbal and nonverbal communication in intercultural negotiations, which involved surveying experienced business professionals, was implemented. The findings of the research show that cultural dimensions determine verbal and nonverbal communication in all the surveyed cultures. The most obvious conclusion to emerge from this study is that the awareness of cultural peculiarities of communication is necessary to conduct successful business negotiations.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectValodniecībaen_US
dc.subjectkultūraen_US
dc.subjectkultūras dimensijasen_US
dc.subjectstarpkultūru komunikācijaen_US
dc.subjectverbālā un neverbālā komunikācijaen_US
dc.subjectsarunasen_US
dc.titleVerbālās un neverbālās komunikācijas starpkultūru aspekta salīdzināšana biznesa sarunāsen_US
dc.title.alternativeAnalysis of Verbal and Non-Verbal Communication in Business Negotiations Across Culturesen_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record