Farmaceitiskā konsultācija interneta aptiekā
Author
Belēviča, Jeļena
Co-author
Latvijas Universitāte. Medicīnas fakultāte
Advisor
Muceniece, Ruta
Date
2015Metadata
Show full item recordAbstract
Interneta aptiekas parādījās pasaulē salīdzinoši nesen, taču šis jaunais pakalpojuma veids mūsdienās ir izplatīts un turpina attīstīties gandrīz visās civilizētās valstīs, arī Latvijā.
Lai nodrošinātu klientu apmierinātību un pienācīgu aprūpi, farmaceitam jābūt spējīgam veidot pozitīvu komunikāciju, izzināt un saprast klienta vajadzības, sāpes un problēmas. Farmaceits spēj to izdarīt, apgūstot empātiju kā vienu no savām profesionālajām iemaņām, un tad pielietot to, konsultējot klientus pa telefonu vai elektroniski.
Praktiskā darba rezultātā tika atklātas statistiski ticamas atšķirības starp vecumu grupām un respondentu nepieciešamība saņemt empātiju farmaceita konsultācijas laikā interneta aptiekā.
Tika noteikti faktori, kas sekmē veiksmīgu interneta aptiekas darbību
un farmaceita klientu konsultēšanu. Worldwide,the concept of online pharmacies is relatively new,however this type of service is widely spread today.It continues to develop in almost all civilized countries as well as in Latvia.
Online consultation or consultation by phone requires advanced skills.The pharmacist should be able to communicate positively,understand customer needs, pain and problems.The pharmacist could do this if she/he learns empathy skill as one of her/his professional skills while consulting the customer on the phone or electronically.
Practical work revealed statistically significant differences between age groups and respondents needs to receive an empathy from pharmacist during a consultation at online pharmacy.There have been determined several factors that facilitate successful operation of online pharmacy and pharmacist’s consultation of customers.