Show simple item record

dc.contributor.advisorPakalna, Dainaen_US
dc.contributor.authorVīlipa, Madaraen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-07-06T01:10:31Z
dc.date.available2015-07-06T01:10:31Z
dc.date.issued2015en_US
dc.identifier.other48815en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/30050
dc.description.abstractLatvijā kopš 2001. gada darbojas valsts mēroga lasīšanas veicināšanas programma „Bērnu un jauniešu žūrija”. Katru gadu programmā iesaistās vairāki tūkstoši ekspertu, kuri izlasa kolekcijas grāmatas, tās novērtē elektroniskajā anketā un pēc tam saņem balviņu. Pētījuma mērķis ir apkopot informāciju un faktus, ko sniedz elektronisko anketu atbilžu analīze konkrētā jautājumā – par labāko kolekcijas grāmatu. No visām atbildēm tika izveidoti atslēgvārdu mākoņi ar visbiežāk pieminētajiem vārdiem, kurus eksperti ir minējuši savās atbildēs. Paužot viedokli par izlasīto grāmatu, eksperti to interpretē, kā māk. Tieši tāpēc pētījumā tika izmantota hermeneitika, kas skaidro, kā tiek interpretēts teksts, un lasīšanas mijiedarbības teorija, kas palīdz saprast saikni starp lasītāju un tekstu.en_US
dc.description.abstractSince 2001 in Latvia works a national reading promotion program „Children and Youth Jury”. Each year the program involved several thousand experts who have read the book collections, they have valued books in the electronic form and then received a small prize. The research aims to gather information and facts provided by the electronic questionnaire response analysis on a specific question – on the best book of the collection. Of all the responses were created keyword clouds with the words most often mentioned by the experts in their replies. Expressing their views on what they have read the book, experts interpreted as they could. That is why in the research hermeneutics was used to explain how the text was being interpreted and transactional reading theory which helps to understand the relationship between reader and text.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectKomunikācijas zinātneen_US
dc.subjectlasīšanas veicināšanaen_US
dc.subject„Bērnu un jauniešu žūrija”en_US
dc.subjectinterpretācijaen_US
dc.subjectteksta izpratneen_US
dc.subjectlasīšanaen_US
dc.titleSkolas vecuma bērnu interpretācija par "Bērnu un jauniešu žūrijas" grāmatu kolekciju 9+ grupāen_US
dc.title.alternativeSchool age childrens`s interpretation of "Children and Youth jury" book collection in 9+ groupen_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/masterThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record