Klientu izglītošanas pieeja DNB bankas jauniešu programmā TRY
Author
Jurševska, Ramona
Co-author
Latvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāte
Advisor
Zitmane, Marita
Date
2015Metadata
Show full item recordAbstract
Maģistra darba “Klientu izglītošanas pieeja DNB bankas jauniešu programmā TRY” mērķis ir noskaidrot, kādu ietekmi programma atstāj uz jauniešu auditoriju.
Teorētiskajā daļā aplūkota finanšu lietpratības teorija, klientu izglītošanas un patērētāju teorijas. Apskatīta arī teorija par klientu izglītošanas programmām, mācību metodēm un finanšu izglītības saturu pamatprincipiem un to novērtēšanu.
Darba pētnieciskajā daļā tika izmantotas trīs pētniecības metodes - eksperiments, intervija un satura analīze, kuru uzdevums bija noskaidrot, vai jauniešu programma ir uzskatāma par izglītojošo programmu, identificēt programmas modeli un izpētīt, vai šī programma rada ietekmi uz jauniešu auditoriju.
Darbā ir secināts, ka jauniešu programma TRY ir uz 20-26 gadu jauniem bankas klientiem orientēta izglītošanas programma. Apstiprināts, ka finanšu izglītības programma atstāj pozitīvu ietekmi uz jauniešu auditoriju.
Darba struktūru veido teorētiskā, metodoloģiskā un empīriskā daļa.
Atslēgas vārdi: klientu izglītošana, patērētāju izglītošana, finanšu izglītošana, finanšu lietpratība, izglītības mārketings, DNB jauniešu programma TRY The aim of the master thesis "Customer education approach in DNB Bank youth program TRY" is to find out what impact the program has on young audiences.
The theory part deals with financial literacy theory, customer education and consumer theory. It addresses the theory of customer education programs, teaching methods and content of the basic principles of financial education and their evaluation.
Three research methods were used in research part - experiment, interview and content analysis. The tasks are to find out whether youth program is deemed to be educational program. To identify the program and to explore whether this program have an impact on the youth audience.
The paper concludes that the youth program TRY can be considered as educational program oriented on 20-26 years old bank customers. It confirms that the financial education program has a positive impact on youth audience.
Working structure consists from theory, methodological and empirical part.
Keywords: customer education, consumer education, financial education, financial literacy, education marketing, DNB, youth programme TRY.