Show simple item record

dc.contributor.advisorZitmane, Maritaen_US
dc.contributor.authorJurševska, Ramonaen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-07-06T01:10:33Z
dc.date.available2015-07-06T01:10:33Z
dc.date.issued2015en_US
dc.identifier.other50007en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/30062
dc.description.abstractMaģistra darba “Klientu izglītošanas pieeja DNB bankas jauniešu programmā TRY” mērķis ir noskaidrot, kādu ietekmi programma atstāj uz jauniešu auditoriju. Teorētiskajā daļā aplūkota finanšu lietpratības teorija, klientu izglītošanas un patērētāju teorijas. Apskatīta arī teorija par klientu izglītošanas programmām, mācību metodēm un finanšu izglītības saturu pamatprincipiem un to novērtēšanu. Darba pētnieciskajā daļā tika izmantotas trīs pētniecības metodes - eksperiments, intervija un satura analīze, kuru uzdevums bija noskaidrot, vai jauniešu programma ir uzskatāma par izglītojošo programmu, identificēt programmas modeli un izpētīt, vai šī programma rada ietekmi uz jauniešu auditoriju. Darbā ir secināts, ka jauniešu programma TRY ir uz 20-26 gadu jauniem bankas klientiem orientēta izglītošanas programma. Apstiprināts, ka finanšu izglītības programma atstāj pozitīvu ietekmi uz jauniešu auditoriju. Darba struktūru veido teorētiskā, metodoloģiskā un empīriskā daļa. Atslēgas vārdi: klientu izglītošana, patērētāju izglītošana, finanšu izglītošana, finanšu lietpratība, izglītības mārketings, DNB jauniešu programma TRYen_US
dc.description.abstractThe aim of the master thesis "Customer education approach in DNB Bank youth program TRY" is to find out what impact the program has on young audiences. The theory part deals with financial literacy theory, customer education and consumer theory. It addresses the theory of customer education programs, teaching methods and content of the basic principles of financial education and their evaluation. Three research methods were used in research part - experiment, interview and content analysis. The tasks are to find out whether youth program is deemed to be educational program. To identify the program and to explore whether this program have an impact on the youth audience. The paper concludes that the youth program TRY can be considered as educational program oriented on 20-26 years old bank customers. It confirms that the financial education program has a positive impact on youth audience. Working structure consists from theory, methodological and empirical part. Keywords: customer education, consumer education, financial education, financial literacy, education marketing, DNB, youth programme TRY.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectKomunikācijas zinātneen_US
dc.subjectklientu izglītošanaen_US
dc.subjectpatērētāju izglītošanaen_US
dc.subjectizglītības mārketingsen_US
dc.subjectfinanšu lietpratībaen_US
dc.subjectDNB bankas jauniešu programma TRYen_US
dc.titleKlientu izglītošanas pieeja DNB bankas jauniešu programmā TRYen_US
dc.title.alternativeCustomer education approach DNB Bank youth programs TRYen_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/masterThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record