Show simple item record

dc.contributor.advisorKazaka, Olgaen_US
dc.contributor.authorSkujiņa, Zaneen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-07-06T01:10:34Z
dc.date.available2015-07-06T01:10:34Z
dc.date.issued2015en_US
dc.identifier.other50230en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/30072
dc.description.abstractBakalaura darba ietvaros tiek pētīts Latvijas prezidentūras Eiropas Savienības Padomē tēla veidošana un komunikācija mikroblogošanas vietnē "Twitter" (2015.gada 1.janvāris - 31.marts). Mērķis – noskaidrot, kāds ir Latvijas prezidentūras tēls sabiedrības acīs, kā arī izprast Latvijas prezidentūras Eiropas Savienības Padomē (LPESP) Twitter konta komunikācijas specifiku. Darbs sastāv no teorētiskās, metodoloģiskās, pētnieciskās un analītiskās daļas. Bakalaura teorētiskajā daļā apskatītas teorijas par organizāciju iekšējo un ārējo komunikāciju, organizāciju struktūru, organizācijas tēlu un tā veidošanos, kā arī par sociālo tīklu izmantojumu organizāciju ikdienas komunikācijā. Pamatojoties uz pētījuma rezultātiem, atliek secināt, ka sabiedrība Latvijas prezidentūru redz vairāk pozitīvu, nekā negatīvu, tomēr vairums respondentu atzīst, ka nav informēti par ar prezidentūru notiekošiem pasākumiem, kas varētu liecināt par neveiksmīgu komunikāciju jau pašā prezidentūras sākumā.en_US
dc.description.abstractThe theme of this Bachelor thesis is Latvian presidency at the Council of the European Union: image building and communication in microblogging site "Twitter" (January 1, 2015 - March 31, 2015) and the aim of this paper is to find out the opinion of the society about the image of the Latvian presidency, and analyze Presidency’s communication on Twitter. This research paper contains three major parts – theoretical part, methodological part, research part and analytical part. In the theoretical part you can find theory about organizational communication and structure, its image and image building, as well as theory about social media and its usage in Organizations communication. In methodological part there is information about research methods used in this bachelor thesis. The research and analytical part contains results, summary and conclusion. The result of this research clearly show, that the image of Latvian presidency is more positive than negative, but the communication could be more interesting for average Twitter user.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectKomunikācijas zinātneen_US
dc.subjectOrganizācijas komunikācijaen_US
dc.subjectLatvijas prezidentūra Eiropas Savienības Padomēen_US
dc.subjectČarlza Osguda semantiskais diferenciālisen_US
dc.subjectorganizācijas struktūraen_US
dc.subjectsociālie medijien_US
dc.titleLatvijas prezidentūras Eiropas Savienības Padomē tēla veidošana un komunikācija mikroblogošanas vietnē "Twitter" (2015.gada 1.janvāris - 31.marts)en_US
dc.title.alternativeLatvian presidency at the Council of the European Union: image building and communication in microblogging site "Twitter" (January 1, 2015 - March 31, 2015)en_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record