Zur Kurzanzeige

dc.contributor.advisorDreijere, Vitaen_US
dc.contributor.authorAlksne, Kristaen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-07-06T01:10:36Z
dc.date.available2015-07-06T01:10:36Z
dc.date.issued2015en_US
dc.identifier.other50263en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/30080
dc.description.abstractBakalaura darba tēma ir žurnālistikas un reklāmas lauku saplūšana preses izdevumu reklāmrakstu veidošanas praksē un to ietekme uz žurnālistu profesionālajām identitātēm. Darba mērķis ir noskaidrot kā žurnālistikas un reklāmas lauku saplūšana reklāmrakstu veidošanas praksē ietekmē žurnālistu profesionālās identitātes. Darbs sastāv no trīs daļām: teorētiskās, metodoloģiskās un empīriskās daļas. Teorētiskajā daļā aplūkota lauka teorija, pievēršot uzmanību žurnālistikas un reklāmas lauku saplūšanai. Bakalaura darba empīriskā daļa ietver divus pētījumus. Pirmkārt, daļēji strukturētas intervijas ar žurnālistiem, kuri piedalās reklāmrakstu veidošanas praksē. Otrkārt, kvantitatīvā kontentanalīze 15 drukātajos preses izdevumos. Bakalaura darba galvenie secinājumi pauž, ka reklāmrakstu veidošana ietekmē žurnālistu profesionālās identitātes, izmainot arī to, kā praksē tiek realizētas žurnālistu profesionālās lomas, vērtības un normas.en_US
dc.description.abstractThe topic of the bachelor thesis is about the fusion of journalism and advertisement fields in advertorials making process in the press and the impact on journalists’ professional identities. The aim of this thesis is to investigate how the process of making advertorials impacts journalists’ professional identities. The thesis consists of three parts: a theoretical part, methodology and research. The theoretical part first examines the field theory, includint journalism and advertisement fields fusion. While in empirical part of this thesis is comprised of semi-structured interviews with journalists who write advertorials, and the content analysis of advertorials in 15 printed press. The research indicated that the advertorials making process impacts journalists’ professional identities, changing also how journalists use their professional roles, values and norms.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectKomunikācijas zinātneen_US
dc.subjectžurnālistikas lauksen_US
dc.subjectreklāmas lauksen_US
dc.subjectreklāmrakstien_US
dc.subjectžurnālistu profesionālās identitātesen_US
dc.titleŽurnālistikas un reklāmas lauku saplūšana preses izdevumu reklāmrakstu veidošanas praksē: ietekme uz žurnālistu profesionālajām identitātēmen_US
dc.title.alternativeFusion of journalism and advertisement in writing advertorials for the press: impact on journalists' professional identitiesen_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Dateien zu dieser Ressource

Thumbnail

Das Dokument erscheint in:

Zur Kurzanzeige