Показать сокращенную информацию

dc.contributor.advisorZitmane, Maritaen_US
dc.contributor.authorCaune, Signijaen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-07-06T01:10:37Z
dc.date.available2015-07-06T01:10:37Z
dc.date.issued2015en_US
dc.identifier.other50318en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/30088
dc.description.abstractBakalaura darbs “ “Facebook” “patīk” un “dalīties” reklāmas: auditorijas pētījums un uzņēmuma “Drogas” un “Adrenaline Tan” pieredze” sastāv no teorētiskās, metodoloģiskās un empīriskās daļas un pētījumā pierāda, ka lietotāji piedalās konkursos, tikai, lai iegūtu vēlamo balvu. Bakalaura darba teorētisko daļu veido sociālie tīkli, sociālo tīklu lietotāji, sociālo tīklu mārketings, iesaistīšanās, interaktivitāte un motivācija. Darba mērķi ir saprast lietotāju motivāciju piedalīties “Facebook” “patīk” un “dalīties” konkursos, uzzināt, ko kopumā lietotāji domā par šīm reklāmām, un kādēļ uzņēmums “Drogas” un “Adrenaline Tan” izvēlas šāda veida kanālu, kurā reklamēties. Mērķu sasniegšanai tiks izmantotas divas metodes- intervijas un aptauja.en_US
dc.description.abstractBachelor thesis “ “Like” and “share” as advertising tools in “Facebook”: audience research and experience of “Drogas” and “Adrenaline Tan” ” consists of theoretical, methodological and empirical parts of the study and demonstrates that users participate in contests only to get desired prise. The theoretical part consists of social networks, users of social networks, social media marketing, engagement, interactivity and motivation. The goals of this work are to understand users’ motivation to participate in “Facebook” “like” and “share” contests, find out what users generally think of these advertisements and why company “Drogas” and “Adrenaline Tan” choose this kind of channel in which put advertisements. In order to reach these goals, two methods will be used- interviews and survey.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectKomunikācijas zinātneen_US
dc.subject“Facebook”en_US
dc.subject“patīk” un “dalīties” konkursien_US
dc.subjectlietotāju motivācijaen_US
dc.subjectuzņēmumu pieredzeen_US
dc.title"Facebook" "patīk" un "dalīties" reklāmas: auditorijas pētījums un uzņēmuma "Drogas" un "Adrenaline Tan" pieredzeen_US
dc.title.alternative"Like" and "share" as advertising tools in Facebook: audience research and experience of "Drogas" and "Adrenaline Tan"en_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Файлы в этом документе

Thumbnail

Данный элемент включен в следующие коллекции

Показать сокращенную информацию