Show simple item record

dc.contributor.advisorKazaka, Olgaen_US
dc.contributor.authorZeidaka, Elīzaen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-07-06T01:10:37Z
dc.date.available2015-07-06T01:10:37Z
dc.date.issued2015en_US
dc.identifier.other50370en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/30092
dc.description.abstractBakalaura darba mērķis ir noskaidrot Latvijas Republikas Finanšu ministrijas ārējās komunikācijas sociālajā tīklā Facebook.com un mikroemuārā Twitter.com efektivitāti. Pētījuma problēma ir Finanšu ministrijas efektīva komunikācija sociālajos tīklos. Darbu veido teorētiskā, metodoloģiskā un empīriskā daļa. Empīriskajā daļā veikts pētījums, kas ietver Finanšu ministrijas sociālo mediju kontu analīzi, aptaujas analīzi un interviju izklāstu, no kuriem izdarīti secinājumi. Pētījuma rezultāti liecina, ka Latvijas Republikas Finanšu ministrijas komunikācija ir vienvirziena un sekotāji un ministrijas pārstāvji to uzskata par operatīvu, korektu, profesionālu, kreatīvu, efektīvu, precīzu, izglītojošu un saprotamu.en_US
dc.description.abstractBachelor thesis aims to clarify Ministry of Finance of the Republic of Latvia external communication social network Facebook.com and Twitter.com microblog efficiency. The research problem is the Ministry of Finance effective communication in social networks. The work consists of theoretical, methodological and empirical part. The empirical part of the study, which includes the Ministry of Finance of social media accounts analysis, survey analysis and interviews outline from which conclusions are drawn. The research results show that the Ministry of Finance of the Republic of Latvia communication is one-way and followers and representatives of the Ministry deems it timely, correct, professional, creative, efficient, accurate, educational and understandable.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectKomunikācijas zinātneen_US
dc.subjectsociālie tīklien_US
dc.subjectmikroemuārsen_US
dc.subjectkomunikācijaen_US
dc.subjectefektivitāteen_US
dc.subjectvalsts pārvaldeen_US
dc.titleLatvijas Republikas Finanšu ministrijas ārējā komunikācija sociālajā tīklā Facebook.com un mikroemuārā Twitter.comen_US
dc.title.alternativeMinistry of Finance of the Republic of Latvia external communication in social network Facebook.com and microblog Twitter.comen_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record