Latvijas zīmolu komunikācija sociālajā tīklā Facebook: "Bug Wooden Accessories", "Rozes Bode" un "RixWood" gadījumu analīze
Author
Andronova, Danute
Co-author
Latvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāte
Advisor
Leškēviča, Krista
Date
2015Metadata
Show full item recordAbstract
Bakalaura darbā analizēta Latvijas zīmolu „Bug Wooden Accesssories”, „Rozes Bode” un „RixWood” komunikācija sociālajā tīklā Facebook. Darba mērķis ir noskaidrot, kāda ir Latvijas zīmolu komunikācijas sociālajā tīklā Facebook nozīme to atpazīstamības veidošanā, salīdzināt dažādu zīmolu komunikāciju. Darbā izvirzīti pētnieciskie jautājumi - 1) kāda ir zīmolu komunikācijas sociālajā tīklā Facebook nozīme to atpazīstamības veidošanā?; 2) kas ir kopīgs un atšķirīgs darba ietvaros izvēlēto zīmolu komunikācijā sociālajā tīklā Facebook?; 3) vai zīmolu komunikācija sociālajā tīklā Facebook ietekmē pārdošanas apjoma palielināšanos?
Teorētisko daļu veido akadēmiskās literatūras apkopojums par zīmolu, integrēto mārketinga komunikāciju un sociālajiem medijiem. Darba pētnieciskā daļa balstīta gadījuma studiju pieejā, izmantotās pētniecības metodes - kvalitatīvā kontentanalīze, respondentu aptauja un daļēji strukturētā intervija.
Pētījumā iegūtie rezultāti ļāvuši secināt, ka zīmolu komunikācija sociālajā tīklā Facebook būtiski ietekmē to atpazīstamību sabiedrībā, taču nav galvenais faktors pārdošanas apjoma palielināšanā. In bachelor work was analysed communication of Latvian brands „Bug Wooden Accessories”, „Rozes Bode” and „RixWood” in social network Facebook. The aim of bachelor work is to clarify the role of Latvian brands communication in social network Facebook in gaining recognition, to compare communication of different brands. There are three research questions in the work – 1) what is the role of communication of Latvian brands in social network Facebook in building brand recognition?; 2) what is common and different in communication of brands in social network Facebook?; 3) does brand communication in social network Facebook affect an increase of sales amount?
Theoretical part consists of the summary of academic literature on the brand, integrated marketing communication and social media. The research part is based on the case study approach, research methods - qualitative contentanalysis, survey and semi-structured interview.
Results of the research led to conclusion that the communication of brands in social network Facebook affects a recognition of brands in society, but that is not the main factor in increasing the amount of product sales.