Show simple item record

dc.contributor.advisorLeškēviča, Kristaen_US
dc.contributor.authorAndronova, Danuteen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-07-06T01:10:38Z
dc.date.available2015-07-06T01:10:38Z
dc.date.issued2015en_US
dc.identifier.other50380en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/30094
dc.description.abstractBakalaura darbā analizēta Latvijas zīmolu „Bug Wooden Accesssories”, „Rozes Bode” un „RixWood” komunikācija sociālajā tīklā Facebook. Darba mērķis ir noskaidrot, kāda ir Latvijas zīmolu komunikācijas sociālajā tīklā Facebook nozīme to atpazīstamības veidošanā, salīdzināt dažādu zīmolu komunikāciju. Darbā izvirzīti pētnieciskie jautājumi - 1) kāda ir zīmolu komunikācijas sociālajā tīklā Facebook nozīme to atpazīstamības veidošanā?; 2) kas ir kopīgs un atšķirīgs darba ietvaros izvēlēto zīmolu komunikācijā sociālajā tīklā Facebook?; 3) vai zīmolu komunikācija sociālajā tīklā Facebook ietekmē pārdošanas apjoma palielināšanos? Teorētisko daļu veido akadēmiskās literatūras apkopojums par zīmolu, integrēto mārketinga komunikāciju un sociālajiem medijiem. Darba pētnieciskā daļa balstīta gadījuma studiju pieejā, izmantotās pētniecības metodes - kvalitatīvā kontentanalīze, respondentu aptauja un daļēji strukturētā intervija. Pētījumā iegūtie rezultāti ļāvuši secināt, ka zīmolu komunikācija sociālajā tīklā Facebook būtiski ietekmē to atpazīstamību sabiedrībā, taču nav galvenais faktors pārdošanas apjoma palielināšanā.en_US
dc.description.abstractIn bachelor work was analysed communication of Latvian brands „Bug Wooden Accessories”, „Rozes Bode” and „RixWood” in social network Facebook. The aim of bachelor work is to clarify the role of Latvian brands communication in social network Facebook in gaining recognition, to compare communication of different brands. There are three research questions in the work – 1) what is the role of communication of Latvian brands in social network Facebook in building brand recognition?; 2) what is common and different in communication of brands in social network Facebook?; 3) does brand communication in social network Facebook affect an increase of sales amount? Theoretical part consists of the summary of academic literature on the brand, integrated marketing communication and social media. The research part is based on the case study approach, research methods - qualitative contentanalysis, survey and semi-structured interview. Results of the research led to conclusion that the communication of brands in social network Facebook affects a recognition of brands in society, but that is not the main factor in increasing the amount of product sales.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectKomunikācijas zinātneen_US
dc.subjectzīmolu komunikācijaen_US
dc.subjectmārketinga komunikācijaen_US
dc.subjectsociālie medijien_US
dc.subjectgadījumu studijasen_US
dc.titleLatvijas zīmolu komunikācija sociālajā tīklā Facebook: "Bug Wooden Accessories", "Rozes Bode" un "RixWood" gadījumu analīzeen_US
dc.title.alternativeCommunication of Latvian brands in social network Facebook: analysis of "Bug Wooden Accessories", "Rozes Bode" and "RixWood" casesen_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record