Show simple item record

dc.contributor.advisorBērziņa, Lieneen_US
dc.contributor.authorOzoliņš, Kristapsen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-07-06T01:10:38Z
dc.date.available2015-07-06T01:10:38Z
dc.date.issued2015en_US
dc.identifier.other50393en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/30098
dc.description.abstractBakalaura darbs „Mazumtirdzniecības tīkla “Narvesen” komunikācija sociālajos medijos “twitter” un “facebook” ” sastāv no teorētiskās, metodoloģiskās un empīriskās daļas, un pētījumā pierādās, ka auditorija seko uzņēmuma sociālo mediju kontiem, jo iepriekš ir piedalījušies kādā no piedāvātajiem konkursiem, kā arī tāpēc, lai iegūtu informāciju par jauniem un aktuāliem piedāvājumiem. Iemesli, kāpēc neseko, galvenokārt, ir tādi, ka nepiesaista uzņēmuma komunikācijas veids un piedāvātais saturs. Bakalaura darba teorētiskajā daļā tiek aprakstīts, kas ir reklāma, interneta reklāma, sociālie mediji un sociālo mediju mārketings, kā arī kādi ir tā trūkumi un priekšrocības. Darbā tiek izmantota kvalitatīva pētniecības metode – intervija -, un kvantitatīvas pētniecības metodes – kontentanalīze un anketēšana. Darba pētnieciskajā daļā ir veikta anketēšana, kurā tiek noskaidrots auditorijas viedoklis un attieksme saistībā ar “Narvesen” komunikāciju sociālajos medijos, kā arī analizēti pati komunikācija un sociālo mediju uzturētāju paradumi, veidojot komunikāciju sociālajos medijos.en_US
dc.description.abstractBachelor thesis „Retail network “Narvesen” communication in social media “twitter” and “facebook” ” consists of theoretical, methodological and empirical parts. The study proves that the audience follows the company's social media accounts because they have participated in one of the competitions company offered, as well as to get information about new and current offers. Reasons why people aren’t following, primarily are that the company does not attract with mode of communication and the proposed content. Thesis main theoretical approach part is about advertising, online advertising, social media and social media marketing, and what are its advantages and disadvantages. In work is used qualitative research method - interview - and quantitative research methods - content analysis and survey. Part of the research has been carried out surveys questionnaires through which it is established audience opinion and attitudes in relation to the “Narvesen” communication in social media, and also analyzed the same communication and social media habits of maintainer who is creating communication in social media.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectKomunikācijas zinātneen_US
dc.subjectsociālie medijien_US
dc.subjectreklāmaen_US
dc.subjectkomunikācijaen_US
dc.subjectnarvesenen_US
dc.subjecttwitteren_US
dc.titleMazumtirdzniecības tīkla "Narvesen" komunikācija sociālajos medijos "twitter" un "facebook"en_US
dc.title.alternativeRetail network "Narvesen" communication in social media "twitter" and "facebook"en_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record