Show simple item record

dc.contributor.advisorŠķilters, Jurģisen_US
dc.contributor.authorBeitāne, Aliseen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-07-06T01:10:39Z
dc.date.available2015-07-06T01:10:39Z
dc.date.issued2015en_US
dc.identifier.other50416en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/30107
dc.description.abstractBakalaura darba tēma ir ”Dove Real beauty” kampaņas semiotiskā un auditorijas analīze (2004 – 2014).” Šī bakalaura darba mērķis ir noskaidrot, kāda ir naratīva struktūra, kādas zīmes un elementi tajā parādās un kāds ir reklāmu vēstījums. Kā arī atklāt auditorijas uztveri sastībā ar kampaņu un tās reklāmām. Zīmola Dove reklāmas kampaņa „Real beauty” veiksmīgi pastāv vairāk nekā 10 gadus, tāpec šī darba ietvaros aplūkota problēma, vai un kā auditorija uztver kampaņā piedāvāto vizuālo naratīvu, zīmes un vēstījumu. Darbs ir strukturēts septiņās daļās. Pirmās četras nodaļas apskata teorētisko literatūru par reklāmu, naratīvu, auditoriju un semiotiku, veidojot pētījuma teorētisko pamatu. Piektā nodaļa atvēlēta pētījumā metožu aprakstam. Sestā nodaļa ir pētījuma empīriskā daļa ar reklāmu semiotisko analīzi un aptaujas rezultātu analīzi. Pēdējā nodaļa atvēlēta iegūtajiem secinājumiemen_US
dc.description.abstractThe topic of the Bachelor’s thesis is Semiotic and audience analysis for "Dove Real beauty" campaign (2004 - 2014). The main objective of the paper is to find out what is the narrative structure, what are the signs and the elements that appear on the advertisements and what is the main message. As well as to find out the audience's perception in connection with the campaign and its advertisements. Dove campaign for "Real Beauty" has been around succesfully for more than 10 years, therefore a part of the thesis is dedicated to the problem of whether and how the audience perceives the visual narrative, signs and messages of the campaign and its advertisements. The work is structured in seven parts. The first four chapters discuss the theoretical literature on advertising, narrative, audience and semiotics building the theoretical foundation. The fifth chapter is devoted to the description of the research methods. The sixth chapter is the empirical part of the semiotic analysis and the survey result analysis of the advertisements. The final chapter is devoted to the conclusions.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectKomunikācijas zinātneen_US
dc.subjectreklāmaen_US
dc.subjectzīmesen_US
dc.subjectDoveen_US
dc.subjectuztvereen_US
dc.subjectnaratīvsen_US
dc.title"Dove Real beauty” kampaņas semiotiskā un auditorijas analīze (2004 - 2014)en_US
dc.title.alternativeSemiotic and audience analysis of “Dove Real beauty" campaign (2004 - 2014)en_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record