Show simple item record

dc.contributor.advisorBērziņa, Lieneen_US
dc.contributor.authorSmoktija, Samantaen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-07-06T01:10:40Z
dc.date.available2015-07-06T01:10:40Z
dc.date.issued2015en_US
dc.identifier.other50433en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/30114
dc.description.abstractBakalaura darba tēma ir − Sociālā tīkla "Instagram.com" lietojums un auditorijas vajadzības Latvijā. Pētījuma problēma − Instagram.com ir viens no šobrīd populārākajiem sociālajiem tīkliem pasaulē un spilgts pieaugošās mobilās kultūras piemērs, tāpēc ir būtiski noskaidrot, pēc kā tiecas tā Latvijas lietotājs. Darba mērķis ir izpētīt sociālā tīkla Instagram.com Latvijas lietotāju paradumus un noskaidrot, kādas auditorijas vajadzības tas apmierina. Bakalaura darba galvenā teorētiskā pieeja ir mediju lietojuma un vajadzību apmierināšanas teorija. Pētījuma metodes – kvalitatīvā kontentanalīze un daļēji strukturētā intervija. Pētījuma rezultātā secināts, ka sociālais tīkls Instagram.com apmierina līdz pat 29 dažādām vajadzībām, noteikts, kuras no šīm vajadzībām ir visbiežākās un nozīmīgākās, kā arī raksturoti šī medija lietošanas paradumi.en_US
dc.description.abstractThe theme of bachelor thesis − The use of social network "Instagram.com" and audience needs in Latvia. Research problem – Instagram.com is currently one of the most popular social networks in the world and notable example of growing mobile culture, therefore it is important to find out, for what strives its Latvian user. The aim of thesis is to explore users’ habits of social network Instagram.com in Latvia and to find out what audience needs this media meets. The main theoretical approach of thesis is „Uses and Gratifications Theory”. Research methods – qualitative content analysis and semi-structued interview. As a result of research it is determined that social network Instagram.com satisfies up to 29 different needs, defined which of these needs are the most frequent and the most important, and characterized users’ habits of this media.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectKomunikācijas zinātneen_US
dc.subjectmediju lietojumsen_US
dc.subjectauditorijas vajadzībasen_US
dc.subjectsociālais tīklsen_US
dc.subjectInstagramen_US
dc.subjectfotogrāfijaen_US
dc.titleSociālā tīkla "Instagram.com" lietojums un auditorijas vajadzības Latvijāen_US
dc.title.alternativeThe use of social network "Instagram.com" and audience needs in Latviaen_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record