Show simple item record

dc.contributor.advisorRaita, Līvaen_US
dc.contributor.authorZauere, Vitaen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-07-06T01:10:40Z
dc.date.available2015-07-06T01:10:40Z
dc.date.issued2015en_US
dc.identifier.other50434en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/30115
dc.description.abstractBakalaura darba tēma ir “Latvijas vadošo viesnīcu komunikācija sociālajos tīklos: komunikācijas efektivitātes analīze”. Pētījumā izvirzītā hipotēze – viesnīcas, kas veido aktīvu komunikāciju sociālajos medijos, Latvijas sabiedrība atpazīst vairāk un ātrāk. Iegūtie rezultāti apstiprina darbā izvirzīto hipotēzi. Bakalaura darba mērķis, veicot Latvijas viesnīcu izmantoto sociālo tīklu analīzi, noskaidrot, vai un kā sociālo tīklu lietojums ietekmē viesnīcu atpazīstamību. Darbu veido teorētiskā, metodoloģiskā, empīriskā daļa un secinājumi. Pētījumā izmantotās metodes ir kontentanalīze, aptauja un eksperiments. Bakalaura darba apjoms ir 88 numurētas lappuses, tajā ievietoti 21 attēls, 3 tabulas un 10 pielikumi.en_US
dc.description.abstractThe topic of the thesis is “Communication of the Latvian leading hotels in social network: communication efficiency analysis”. In order to perform the research, the author will test the following hypothesis – hotels that actively use social networks gain more recognition in Latvian society and accomplish recognition faster. The aim of the thesis is to find out how does the presence in social networks affect the recognition of Latvian hotels, which the author addresses by the analysis of the usage of social networks amongst Latvian hotels. The paper is structured as follows: first, the literature review and theoretical framework is introduced, second, methodology and the data set is introduced, followed by the discussion of results. Last section concludes. It consists of 88 pages, 21 figures, 3 tables and 10 appendixes. The results confirm author’s hypothesis.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectKomunikācijas zinātneen_US
dc.subjectLatvijas viesnīcasen_US
dc.subjectmārketingsen_US
dc.subjectsociālie medijien_US
dc.subjectzīmolsen_US
dc.subjectkomunikācijas efektivitāteen_US
dc.titleLatvijas vadošo viesnīcu komunikācija sociālajos tīklos: komunikācijas efektivitātes analīzeen_US
dc.title.alternativeCommunication of the Latvian leading hotels in social network: communication efficiency analysisen_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record