Mārketinga komunikācija klientu lojalitātes veicināšanai: A/S "Pasažieru Vilciens" piemērs
Author
Leimane, Līva
Co-author
Latvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāte
Advisor
Stašāne, Lolita
Date
2015Metadata
Show full item recordAbstract
Bakalaura darbs Mārketinga komunikācija klientu lojalitātes veicināšanai: A/S „Pasažieru Vilciens” piemērs izstrādāts ar mērķi veikt uzņēmuma A/S „Pasažieru Vilciens” mārketinga komunikācijas klientu lojalitātes veicināšanā izpēti ar fokusgrupas intervijas palīdzību, kā arī noskaidrot uzņēmuma klientu attieksmi pret tā realizētajām darbībām klientu lojalitātes veicināšanā
Darba ietvaros tika izpētīta teorētiskā literatūra par mārketingu, mārketinga komunikāciju, kanāliem un mērķiem, klientu lojalitātes veicināšanas un uzturēšanas principiem. Metodoloģijā apskatītas izmantotās pētniecības metodes. Ar šo pētniecības metožu palīdzību tika noskaidrots uzņēmuma klientu viedoklis par tā veiktajām mārketinga komunikācijas darbībām klientu lojalitātes veicināšanā.
Darba beigās izdarīti secinājumi. The theme of bachelor’s paper is Marketing communication for customer loyalty promotion: "Pasažieru Vilciens" case.
The aim of this bacelor’s paper is to research company’s „Pasažieru Vilciens” marketing communication for customer loyalty promotion and to enucleate the company's customer attitude towards the implemented activities for customer loyalty promotion.
In the theoretical part of the course work there are discussed theories of marketing, marketing communication, channels, aims, customer loyalty promotion and maintenance.
As part of the bachelor’s work, two research methods were used – focusgroup interview and survey. In the end there were conclusions and developed proposals.