• English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Help
  • English 
    • English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Login
View Item 
  •   DSpace Home
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • B --- Bij. Sociālo zinātņu fakultātes noslēguma darbi / Faculty of Social Sciences - Graduate works
  • Bakalaura un maģistra darbi (SZF) / Bachelor's and Master's theses
  • View Item
  •   DSpace Home
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • B --- Bij. Sociālo zinātņu fakultātes noslēguma darbi / Faculty of Social Sciences - Graduate works
  • Bakalaura un maģistra darbi (SZF) / Bachelor's and Master's theses
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Mārketinga komunikācija klientu lojalitātes veicināšanai: A/S "Pasažieru Vilciens" piemērs

Thumbnail
View/Open
309-50437-Leimane_Liva_ll12148.pdf (2.410Mb)
Author
Leimane, Līva
Co-author
Latvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāte
Advisor
Stašāne, Lolita
Date
2015
Metadata
Show full item record
Abstract
Bakalaura darbs Mārketinga komunikācija klientu lojalitātes veicināšanai: A/S „Pasažieru Vilciens” piemērs izstrādāts ar mērķi veikt uzņēmuma A/S „Pasažieru Vilciens” mārketinga komunikācijas klientu lojalitātes veicināšanā izpēti ar fokusgrupas intervijas palīdzību, kā arī noskaidrot uzņēmuma klientu attieksmi pret tā realizētajām darbībām klientu lojalitātes veicināšanā Darba ietvaros tika izpētīta teorētiskā literatūra par mārketingu, mārketinga komunikāciju, kanāliem un mērķiem, klientu lojalitātes veicināšanas un uzturēšanas principiem. Metodoloģijā apskatītas izmantotās pētniecības metodes. Ar šo pētniecības metožu palīdzību tika noskaidrots uzņēmuma klientu viedoklis par tā veiktajām mārketinga komunikācijas darbībām klientu lojalitātes veicināšanā. Darba beigās izdarīti secinājumi.
 
The theme of bachelor’s paper is Marketing communication for customer loyalty promotion: "Pasažieru Vilciens" case. The aim of this bacelor’s paper is to research company’s „Pasažieru Vilciens” marketing communication for customer loyalty promotion and to enucleate the company's customer attitude towards the implemented activities for customer loyalty promotion. In the theoretical part of the course work there are discussed theories of marketing, marketing communication, channels, aims, customer loyalty promotion and maintenance. As part of the bachelor’s work, two research methods were used – focusgroup interview and survey. In the end there were conclusions and developed proposals.
 
URI
https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/30117
Collections
  • Bakalaura un maģistra darbi (SZF) / Bachelor's and Master's theses [4652]

University of Latvia
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
@mire NV
 

 

Browse

All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

Login

Statistics

View Usage Statistics

University of Latvia
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
@mire NV