Show simple item record

dc.contributor.advisorStašāne, Lolitaen_US
dc.contributor.authorLeimane, Līvaen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-07-06T01:10:41Z
dc.date.available2015-07-06T01:10:41Z
dc.date.issued2015en_US
dc.identifier.other50437en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/30117
dc.description.abstractBakalaura darbs Mārketinga komunikācija klientu lojalitātes veicināšanai: A/S „Pasažieru Vilciens” piemērs izstrādāts ar mērķi veikt uzņēmuma A/S „Pasažieru Vilciens” mārketinga komunikācijas klientu lojalitātes veicināšanā izpēti ar fokusgrupas intervijas palīdzību, kā arī noskaidrot uzņēmuma klientu attieksmi pret tā realizētajām darbībām klientu lojalitātes veicināšanā Darba ietvaros tika izpētīta teorētiskā literatūra par mārketingu, mārketinga komunikāciju, kanāliem un mērķiem, klientu lojalitātes veicināšanas un uzturēšanas principiem. Metodoloģijā apskatītas izmantotās pētniecības metodes. Ar šo pētniecības metožu palīdzību tika noskaidrots uzņēmuma klientu viedoklis par tā veiktajām mārketinga komunikācijas darbībām klientu lojalitātes veicināšanā. Darba beigās izdarīti secinājumi.en_US
dc.description.abstractThe theme of bachelor’s paper is Marketing communication for customer loyalty promotion: "Pasažieru Vilciens" case. The aim of this bacelor’s paper is to research company’s „Pasažieru Vilciens” marketing communication for customer loyalty promotion and to enucleate the company's customer attitude towards the implemented activities for customer loyalty promotion. In the theoretical part of the course work there are discussed theories of marketing, marketing communication, channels, aims, customer loyalty promotion and maintenance. As part of the bachelor’s work, two research methods were used – focusgroup interview and survey. In the end there were conclusions and developed proposals.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectKomunikācijas zinātneen_US
dc.subjectmārketingsen_US
dc.subjectmārketinga komunikācijaen_US
dc.subjectlojalitāteen_US
dc.subjectA/S „Pasažieru Vilciens”en_US
dc.subjectklientsen_US
dc.titleMārketinga komunikācija klientu lojalitātes veicināšanai: A/S "Pasažieru Vilciens" piemērsen_US
dc.title.alternativeMarketing communication for customer loyalty promotion: "Pasažieru Vilciens" caseen_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record