Show simple item record

dc.contributor.advisorŠķilters, Jurģisen_US
dc.contributor.authorTrautmane, Kristiānaen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-07-06T01:10:41Z
dc.date.available2015-07-06T01:10:41Z
dc.date.issued2015en_US
dc.identifier.other50448en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/30120
dc.description.abstractBakalaura darba temats ir Festivāla "Cannes Lions" 2014. gada laureāti kategorijā TV klips: satura un auditorijas analīze. Pētījuma problēma ir mūsdienu piesātinātā reklāmas vide, apgrūtināta mērķauditorijas uzmanības piesaiste un apzināta izvairīšanās, kas ietekmē reklāmu saturu un izmantotos paņēmienus. Lai uzzinātu, kā starptautiski atzītas televīzijas reklāmas uzrunā auditoriju, ir izvirzīts pētījuma mērķis noskaidrot, kas ir šo rezultatīvo reklāmu satura pamatā un kā tas tiek uztverts auditorijā. Bakalaura darba uzdevumi ir teorētiskās bāzes izveidošana par reklāmas komunikāciju, vizuālo semiotiku un naratīvu, kā arī izmantoto metožu pielietojums – kontentanalīze un aptauja. Pētījumā tika noskaidrots, ka rezultativitātes pamatā ir stāsta veidošana, kas ietver negaidītus risinājumus un produkta ievietošanu tam neierastā kontekstā.en_US
dc.description.abstractThe subject of Bachelor thesis is The winners of festival "Cannes Lions" in category TV video clip: content and audience analysis. The research problem is crowded advertising situation, difficulties to attract attention and audience’s desire to avoid advertising that impacts the content of advertising message and usage of its technique. To find out how internationally recognized commercials interact with audience, the purpose of this research is to investigate what type of elements creates the content of advertising message. The tasks are inclusion of theoretical basis about advertising, visual semiotics and narrative, as well as knowing the usage of research methods – content analysis and survey. Research indicated that efficiency is based on storytelling that includes unexpected solutions and inserting product in unusual context.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectKomunikācijas zinātneen_US
dc.subjecttelevīzijas reklāmasen_US
dc.subjectvizuālā semiotikaen_US
dc.subjectnaratīvsen_US
dc.subjectfestivāls "Cannes Lions"en_US
dc.titleFestivāla "Cannes Lions" 2014. gada laureāti kategorijā TV klips: satura un auditorijas analīzeen_US
dc.title.alternativeThe winners of festival "Cannes Lions" in category TV video clip in 2014: content and audience analysisen_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record