Show simple item record

dc.contributor.advisorSeņkāne, Silvaen_US
dc.contributor.authorZvejsalnieks, Matīssen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-07-06T01:10:42Z
dc.date.available2015-07-06T01:10:42Z
dc.date.issued2015en_US
dc.identifier.other50456en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/30123
dc.description.abstractBakalaura darba Zīmolu "Škoda" un "Citroen" komunikācija sociālajos tīklos, mērķis ir veikt zīmolu "Škoda" un "Citroen" sociālo tīklu komunikācijas analīzi Latvijā, un to savstarpēji salīdzināt. Darbā tiek apskatīti zīmolu sociālo tīklu konti vietnēs draugiem.lv, twitter.com un facebook.com. Pētnieciskais jautājums : kāda ir zīmolu komunikācija sociālajos tīklos un kā mērķauditorija ir ar to apmierināta? Darba teorētisko daļu veido teorētiskais raksturojums par zīmolu, sociālajiem tīkliem, kā arī mārketinga komunikāciju. Darbā pielietotās pētījuma metodes : kvantitatīvā kontentanalīze un aptauja. Pētījuma rezultāti : zīmolu "Škoda" un "Citroen" ievietotais saturs pētāmajos tīklos ir vienāds, lai arī sociālie tīkli pēc to uzbūves un mērķa ir atšķirīgi.en_US
dc.description.abstractThe aim of the bachelor thesis Communication of the brand "Škoda" and "Citroen" in social networks is to analyze brands "Škoda" and "Citroen" communication in social networks in Latvia and to mutually compare them. In research brands will be examined in the following networks – draugiem.lv, facebook.com and twitter.com. The main question of the research: what is the brand communication in social networks like and how the audience is satisfied with it? The theoretical part explains the brand, social networks as well as marketing communications. Research methods applied in the work are quantitative content analysis and survey. Research results: content inserted in examined networks by brands "Škoda" and "Citroen" is equal, although the design and purpose of social networks is different.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectKomunikācijas zinātneen_US
dc.subjectŠkodaen_US
dc.subjectCitroenen_US
dc.subjectsociālie tīklien_US
dc.subjectkomunikācijaen_US
dc.subjectlietojums un apmierinājumsen_US
dc.titleZīmolu "Škoda" un "Citroen" komunikācija sociālajos tīklosen_US
dc.title.alternativeCommunication of the brand "Škoda" and "Citroen" in social networksen_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record