• English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Help
  • English 
    • English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Login
View Item 
  •   DSpace Home
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • B --- Bij. Sociālo zinātņu fakultātes noslēguma darbi / Faculty of Social Sciences - Graduate works
  • Bakalaura un maģistra darbi (SZF) / Bachelor's and Master's theses
  • View Item
  •   DSpace Home
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • B --- Bij. Sociālo zinātņu fakultātes noslēguma darbi / Faculty of Social Sciences - Graduate works
  • Bakalaura un maģistra darbi (SZF) / Bachelor's and Master's theses
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Pilsētas mārketings: Ventspils pilsētas piemērs

Thumbnail
View/Open
309-50472-Driba_Sarmite_sd11067.pdf (1.907Mb)
Author
Driba, Sarmīte
Co-author
Latvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāte
Advisor
Zitmane, Marita
Date
2015
Metadata
Show full item record
Abstract
Bakalaura darba tēma ir „Pilsētas mārketings: Ventspils pilsētas piemērs”. Darba mērķis ir noskaidrot, kādas mārketinga aktivitātes Ventspils pilsēta pielieto un vai tās sasniedz mērķauditoriju. Darbs sastāv no teorētiskās, metodoloģiskās un empīriskās daļas. Teorētiskajā daļā tiek apskatīta teorija par pilsētas zīmolu, pilsētas mārketingu un pilsētas mārketinga stratēģiju. Pētījums veikts ar 2 pētniecisko metožu palīdzību, kvantitatīvo – aptaujas anketām un kvalitatīvo – ekspertu intervijām. Apkopojot ekspertu viedokļus un anketas rezultātus, tika secināts, ka Ventspils pilsētas ziņojumi veiksmīgi sasniedz savu mērķauditoriju, tā ilgtermiņā strādā pie mārketinga un vienota zīmola stratēģijas īstenošanas.
 
The theme of this Thesis is “City marketing: Ventspils city example”. The aim of this paper is to research what marketing activities of Ventspils City is used and whether they reached the target groups. The paper consists of three main parts – theoretical, methodological and empirical part. Theoretical part consists of theory about of the city’s brand, marketing and marketing strategy. Two different types of methodology have been identified and used: qualitative - questionnaire and quantitative - expert interviews. Summarizing the views of the experts and the results of the questionnaire, it was concluded that Ventspils city's message successfully reaches its target audience; it’s working on a long-term marketing and unified brand strategy implementation. Keywords: city, city brand, city marketing, city marketing strategy, Ventspils.
 
URI
https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/30128
Collections
  • Bakalaura un maģistra darbi (SZF) / Bachelor's and Master's theses [4652]

Related items

Showing items related by title, author, creator and subject.

  • Reģionālā un pilsētas identitāte Baltijas jūras reģiona pilsētās 

    Feldberga, Elīna (Latvijas Universitāte, 2015)
    Šī maģistra darba nosaukums ir „Reģionālā un pilsētas identitāte Baltijas jūras reģiona pilsētās”. Darbs tiek fokusēts uz Baltijas jūras reģiona lielākajām un nozīmīgākajām pilsētām, pamatā izvēloties piejūras pilsētas. ...
  • Pilsētas svētki kā mārketinga rīks: Talsu pilsētas svētku un Sabiles Vīna svētku salīdzinājums 

    Silinga, Arita (Latvijas Universitāte, 2016)
    Bakalaura darba tēma ir „Pilsētas svētki kā mārketinga rīks: Talsu pilsētas svētku un Sabiles Vīna svētku salīdzinājums”. Darba mērķi ir noskaidrot, cik noderīgi pilsētas svētki ir kā mārketinga instruments pilsētu ...
  • Ārvalstu tiešo investīciju piesaistes veicināšana pilsētās: vietas mārketings labvēlīgas investīciju vides veidošanai Latvijas Republikas pilsētās 

    Mazitāne, Aija (Latvijas Universitāte, 2012)
    Maģistra darba pamatproblēma - kā Latvijas Republikas pilsētas var izmantot vietas mārketingu ārvalstu tiešo investīciju piesaistes veicināšanai savā teritorijā. Darba mērķis ir noskaidrot Latvijas Republikas pilsētu ...

University of Latvia
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
@mire NV
 

 

Browse

All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

Login

Statistics

View Usage Statistics

University of Latvia
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
@mire NV