• English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Help
  • русский 
    • English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Войти
Просмотр элемента 
  •   Главная
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Izglītības zinātņu un psiholoģijas fakultāte / Faculty of Education Sciences and Psychology
  • Bakalaura un maģistra darbi (PPMF) / Bachelor's and Master's theses
  • Просмотр элемента
  •   Главная
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Izglītības zinātņu un psiholoģijas fakultāte / Faculty of Education Sciences and Psychology
  • Bakalaura un maģistra darbi (PPMF) / Bachelor's and Master's theses
  • Просмотр элемента
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Vizuālā komunikācija kā pārliecināšanas forma mūzikas albumu dizainā

Thumbnail
Открыть
299-47555-Bekere_Agnese_ab07301.pdf (10.86Mb)
Автор
Beķere, Agnese
Co-author
Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
Advisor
Markss, Ardis
Дата
2015
Metadata
Показать полную информацию
Аннотации
Šī diplomdarba tēma ir „Vizuālā komunikācija kā pārliecināšanas forma mūzikas albumu dizainā”. Par diplomdarba mērķi autore izvirzīja – noskaidrot kā mūzikas albuma dizains ietekmē patērētāju priekšstatu par mākslinieku un viľa pārstāvēto mūzikas stilu, un māksliniecisko kvalitāti. Lai to noskaidrotu, autore ir izpētījusi dažādos literatūras avotos atrodamo informāciju, kā arī apskatījusi pasaulē atpazīstamus albumu dizaina paraugus. Kā pētniecības metodi autore izvēlējās aptauju. Pētījuma rezultātā autore noskaidroja, ka mūsdienās cilvēkiem joprojām ir svarīgi, lai albumu dizains tiktu veidots augstā tehniskā un mākslinieciskā kvalitātē, taču noformējums tikai retos gadījumos ietekmē cilvēku nodomu iegādāties albumus. Autore secina, ka veiksmīgi izstrādāts albuma dizains ir cieši saistīts ar cilvēku uztveri par mūzikas māksliniecisko kvalitāti.
 
The subject of this Bachelor Thesis is „Visual communication as a form of persuasion in album cover art design”. The objective is to determine how does the music album cover design influence the consumer’s notion about an artist and the music genre he represents as well as the artistic quality of the music. In order to achieve the objective the author has studied the information found in various literary sources and world renowned album cover designs. The author chose to use a survey as her research method. As a result of the research the author has concluded that consumers put a lot of importance on receiving album covers that have been made in a superior technical and artistic quality however the album cover design only seldom influences their intention to purchase the album. The author concludes that a successfully designed album cover is closely linked to the consumer’s perception of the artistic quality of the music.
 
URI
https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/30163
Collections
  • Bakalaura un maģistra darbi (PPMF) / Bachelor's and Master's theses [11858]

University of Latvia
Контакты | Отправить отзыв
Theme by 
@mire NV
 

 

Просмотр

Весь DSpaceСообщества и коллекцииДата публикацииАвторыНазванияТематикаЭта коллекцияДата публикацииАвторыНазванияТематика

Моя учетная запись

Войти

Статистика

Просмотр статистики использования

University of Latvia
Контакты | Отправить отзыв
Theme by 
@mire NV