Dzimumdiferencētas izglītības ietekme uz mācīšanās procesa kvalitāti meitenēm pusaudžu vecumā no 13-15 gadiem
Author
Gonzalez Urrea, Jimena
Co-author
Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
Advisor
Fernandez Gonzalez, Manuel Joaquin
Date
2015Metadata
Show full item recordAbstract
Ikkatrs skolotājs mūsdienu skolā sastopas ar dažādām grūtībām. Skolotāji pastāvīgi meklē labākos risinājumus, kā atbalstīt skolēnus mācību procesā. Viens no šiem līdzekļiem ir dzimumu diferenciācija izglītības apguves procesā. Dzimumu diferenciācijas rezultātā mācības tiek organizētas, ņemot vērā dzimuma atšķirības un īpatnības. Mācīšanās procesā svarīga ir uzmanība un līdzdalība. Pusaudžu gados, kas ir emocinonāli nestabils laiks bērna personības attīstībā, kad pusaudzis kļūst par nobriedušu personību, svarīgi ir organizēt mācību vidi tā, lai samazinātu dažādus nestabilitāti veicinošus aspektus, kā arī samazināt iespējamās neuzmanības iemeslus. Diferenciējot mācību vidi pēc dzimuma principa, ir iespējams veiksmīgāk nodrošināt mācības, samazinot traucējošos aspektus. Education is a continuous challenge that faces every teacher. We must constantly seek better ways of teaching to help students acquire a range of knowledge. A very positive way in which a suitable environment is created so that students can acquire this knowledge is single-sex education. This form of education takes into account the different rhythms of each sex to get the best possible performance. There are two important attitudes in learning: attention and participation. The teenage period is a period of emotional instability that requires personal maturity, if the teen has an environment that helps to reduce the reasons for instability and distraction, he will achieve this maturation. The environment created by single-sex education is a very positive environment for this purpose.