Show simple item record

dc.contributor.advisorĶestere, Ivetaen_US
dc.contributor.authorValeiņa, Kitijaen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-07-08T01:06:02Z
dc.date.available2015-07-08T01:06:02Z
dc.date.issued2015en_US
dc.identifier.other47756en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/30172
dc.description.abstract„Klases kultūra” ir jauns jēdziens pedagoģijas vēstures zinātnē. Tās elementu izpēte ar dažādu vēstures avotu palīdzību sniedz ieskatu noteiktu vēstures posmu izglītības realitātē un palīdz izprast un interpretēt cilvēku individuālo pieredzi, kas saistās ar skolas dzīvi, kurā veidojas cilvēka personība, sabiedriskās attiecības un nostiprinās garīgā un emocionālā attīstība. Pētījuma aktualitāte un fragmentārā izpētes pakāpe noteica Kitija Valeiņas maģistra darba tēmas „Klases kultūras transformācijas (1964-2004)” izvēli. Pētījumā tika raksturots klases kultūras jēdziens un tās izpētes avotu veidi. Izmantojot vēstures avotu - fotogrāfiju un interviju analīzi, tika rekonstruēta klases kultūras tranformācija Latvijā no autoritārā režīma Padomju Savienības laikā uz demokrātisko iekārtu Latvijas neatkarības sākumposmā.en_US
dc.description.abstract“Classroom culture” is a new concept in the history of educational. Research of its elements with assistance of different and various sources of history provides insight on reality of certain historical stages and helps understand and interpret humans individual experiences related with their school life - place that's forms human personality, social relationships and strengthen humans spiritual and emotional development. The actuality of research and fragmented research degree determined the Author's choice concerning the thesis of diploma work “Classroom cultural transformation (1964-2004)”. The research describes the concept of classroom culture and it's research sources. Taking account analysis of historical sources - photographies and interviews, Author reconstructed the transformation of classroom culture in Latvia within period from authoritarianism in the Soviet Union to democratic regime at the earlier stage of Latvian independence regaining.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectPedagoģijaen_US
dc.subjectklases kultūraen_US
dc.subjectklases kultūras artefaktien_US
dc.subjectfotogrāfijaen_US
dc.subjectintervijaen_US
dc.subjectautoritārismsen_US
dc.titleKlases kultūras transformācijas Latvijā (1964-2004)en_US
dc.title.alternativeTransformations of Classroom Culture in Latvia (1964-2004)en_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/masterThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record