Show simple item record

dc.contributor.advisorMaslo, Irinaen_US
dc.contributor.authorBugrija, Ineseen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-07-08T01:06:03Z
dc.date.available2015-07-08T01:06:03Z
dc.date.issued2015en_US
dc.identifier.other47758en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/30173
dc.description.abstractMaģistra darbā “Ārtelpas video aktivitātes kā iekļaujošs mācību līdzeklis svešvalodu apguvē pusaudžiem” tiek pētīta svešvalodas apguves vēsture un patreizējās tendences, kā arī ārtelpas aktivitātes kā svešvalodas apguvi veicinošs mācību līdzeklis nodarbībās pusaudžiem. Datu ieguvei par ārtelpas aktivitāšu laikā iegūtajiem rezultātiem pētījumā tiek izmantots formatīvais skolotāja vērtējums un skolēna pašvērtējums. Pētījuma mērķis ir atklāt saistības starp ārtelpas video aktivitāšu sniegtajiem svešvalodas apguves rezultātiem un skolēnu pašvērtējumu un skolotāja vērtējumu. Datu analīze parāda, ka skolēnu un skolotāju vērtējumos pastāv konsekvence. Tiek pierādīts, ka ārtelpas video aktivitātes ir piemērotas svešvalodu apguvei un ka tās nodrošina iekļaujošu vidi skolēniem ar dažādām svešvalodas apguves vajadzībām.en_US
dc.description.abstractMaster thesis “Outdoor Video Activities as an Inclusive Tool for the Development of Foreign Language Learning of Adolescent Students” explores historical and current trends in foreign language learning and outdoor activities as a tool for adolescent foreign language learning enhancement. The study uses formative assessment and student self-assessment to assess the learning outcomes from the use of outdoor video activity in foreign language lessons. The aim of the study is to discover links between the learning outcomes of outdoor video activities and adolescent students’ self-assessment and teacher’s formative assessment. The data analysis shows that there is consistency between student self-assessment and teacher’s formative assessment in majority of cases. It also proves that outdoor activities are suitable for foreign language learning and that they provide inclusive environment for students with different language learning needs.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectPedagoģijaen_US
dc.subjectoutdoor educationen_US
dc.subjectforeign language learningen_US
dc.subjectadolescentsen_US
dc.subjectformative assessmenten_US
dc.titleĀrtelpas video aktivitātes kā iekļaujošs mācību līdzeklis svešvalodu apguvē pusaudžiemen_US
dc.title.alternativeOutdoor Video Activities as an Inclusive Tool for the Development of Foreign Language Learning of Adolescent Studentsen_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/masterThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record