Показать сокращенную информацию

dc.contributor.advisorKalniņa, Daigaen_US
dc.contributor.authorRudņeva, Gaļinaen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-07-08T01:06:03Z
dc.date.available2015-07-08T01:06:03Z
dc.date.issued2015en_US
dc.identifier.other47880en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/30174
dc.description.abstractDiplomdarba mērķis ir teorētiski un praktiski pētīt 5-7 gadus vecu bērnu pētnieciskās prasmes attīstības iespējas ekoloģiskās audzināšanas procesā pirmsskolas izglītības iestādē. Diplomdarbā analizētas teorētiskās atziņas par ekoloģiskās audzināšanas būtību un saturu pirmsskolā, 5-7 gadus vecu bērnu attīstības īpatnības, pētniecības un pētniecisko prasmju būtība un lomu ekoloģiskās audzināšanas procesā, kā arī veikts pedagoģiskais eksperiments, lai noteiktu atlasīto metožu piemērotību pētnieciskās prasmes attīstīšanai. Teorētiskās analīzes rezultātā izveidoti 5 – 7 gadus vecu bērnu pētnieciskās prasmes kritēriji, rādītāji un to līmeņu apraksti, kā arī atlasītas mācību organizācijas formas un metodes pētnieciskās prasmes veicināšanai ekoloģiskās audzināšanas procesā. Secināts, ka atlasītās metodes ir piemērotas pētnieciskās prasmes attīstīšanai. Atslēgas vārdi: pētnieciskās darbība, pētnieciskās prasmes, ekoloģiskā audzināšana, bērnu attīstība, mācību darba formas un metodes.en_US
dc.description.abstractThe aim of this Diploma work is theoretically and practically research the possibilities of development research skills of 5-7 years old children in the process of ecological education at the pre-school educational institutions. In the Paper were analyzed theoretical ideas about the ecological education nature and content at the pre-school institutions, development peculiarities of 5-7 years old children, essence of research and study skills and the role of ecological education process, as well the pedagogical experiment was carried out to identify the suitability of the selected methods for research skills development. In result of the theoretical analysis were created criterions of 5-7 years old children’s research skills, indexes and its descriptions, as well selected training organization forms and methods of research skills promotion in the process of ecological education. It was concluded, that selected methods are suitable for the research skills development. Key words: research skills, research study, ecological education, children development, forms and methods of training,en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectPedagoģijaen_US
dc.subjectpētnieciskās darbībaen_US
dc.subjectpētnieciskās prasmesen_US
dc.subjectekoloģiskā audzināšanaen_US
dc.subjectbērnu attīstībaen_US
dc.subjectmācību darba formas un metodesen_US
dc.title5 – 7 gadus vecu bērnu pētniecisko prasmju attīstība ekoloģiskās audzināšanas procesā pirmsskolāen_US
dc.title.alternativeDevelopment of Inquiry Skills of 5 – 7 Years Old Children in the Process of Ecological Education in Pre - schoolen_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Файлы в этом документе

Thumbnail

Данный элемент включен в следующие коллекции

Показать сокращенную информацию