Pozitīva emocionālā fona sekmēšana sporta stundās
Author
Ikauniece-Admidiņa, Laura
Co-author
Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
Advisor
Ābeļkalns, Ilvis
Date
2015Metadata
Show full item recordAbstract
Diplomdarbatēma - Pozitīva emocionālā fona sekmēšana sporta stundā. Diplomdarba mērķis ir pētīt pozitīvu emocionālo fonu un tā sekmēšanu sporta stundās.Darbā atspoguļota iegūtā informācija par sporta stundas saturu un tā veidošanas nosacījumiem, skolēnu fizisko aktivitāti sekmējošiem faktoriem, skolotāja lomu, par pozitīvu emocionālo fonu sporta stundās un tā ietekmi.
Darba apjoms ir 50 lpp, 11 attēli, 5 pielikumi.
Darbā tika pielietotas šādas pētījuma metodes: literatūras avotu analīze, matemātiski statistiskā rezultātu apstrāde, aptaujas metode (anketēšana un intervija), novērošanas metode.Pētījuma ietvaros izstrādāta pozitīva sporta stunda, veikta skolēnu anketēšana un skolotājas intervija, un notika skolēnu novērošana. Darba gaitā autore secina, kaskolēni gūst pozitīvas emocijas, ja skolotāja viņus motivē, uzslavē, un iekļauj stundās jaunus līdzekļus, paņēmienus un daudzveidīgas metodes. Pētījums veikts Rīgas Mūzikas internātvidusskolā. A graduation paper about promotion of positive emotional background in sports lessons.Diploma aims to explore the positive emotional background and the promotion of sports lessons.
In the paper there is reflected gathered information about the content of sports lesson and conditions how to structure a sports lesson. There are displayed factors that promote students physical activity and teacher’s significance in it. It gives a view about positive emotional background in sports lessons and its influence in the process of the lessons.
This paper is 50 pages long, 11 images, 5 appendixes.
Materials and methods: analysis of literature, statistical analysis of the data, inquiry (questionnaire and interview) and observation method.
In the research there was developed positive sports lesson in which students were observed and interviewed by the teacher, also they had to fill out a questionnaire.As diploma progresses, the author concludes that pupils get positive emotions, if a teacher motivates them, praises, and includes of new tools, techniques and methods varied. Research was carried out in Riga Music Boarding Secondary School.