Show simple item record

dc.contributor.advisorĀbeļkalns, Ilvisen_US
dc.contributor.authorIkauniece-Admidiņa, Lauraen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-07-08T01:06:04Z
dc.date.available2015-07-08T01:06:04Z
dc.date.issued2015en_US
dc.identifier.other48382en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/30179
dc.description.abstractDiplomdarbatēma - Pozitīva emocionālā fona sekmēšana sporta stundā. Diplomdarba mērķis ir pētīt pozitīvu emocionālo fonu un tā sekmēšanu sporta stundās.Darbā atspoguļota iegūtā informācija par sporta stundas saturu un tā veidošanas nosacījumiem, skolēnu fizisko aktivitāti sekmējošiem faktoriem, skolotāja lomu, par pozitīvu emocionālo fonu sporta stundās un tā ietekmi. Darba apjoms ir 50 lpp, 11 attēli, 5 pielikumi. Darbā tika pielietotas šādas pētījuma metodes: literatūras avotu analīze, matemātiski statistiskā rezultātu apstrāde, aptaujas metode (anketēšana un intervija), novērošanas metode.Pētījuma ietvaros izstrādāta pozitīva sporta stunda, veikta skolēnu anketēšana un skolotājas intervija, un notika skolēnu novērošana. Darba gaitā autore secina, kaskolēni gūst pozitīvas emocijas, ja skolotāja viņus motivē, uzslavē, un iekļauj stundās jaunus līdzekļus, paņēmienus un daudzveidīgas metodes. Pētījums veikts Rīgas Mūzikas internātvidusskolā.en_US
dc.description.abstractA graduation paper about promotion of positive emotional background in sports lessons.Diploma aims to explore the positive emotional background and the promotion of sports lessons. In the paper there is reflected gathered information about the content of sports lesson and conditions how to structure a sports lesson. There are displayed factors that promote students physical activity and teacher’s significance in it. It gives a view about positive emotional background in sports lessons and its influence in the process of the lessons. This paper is 50 pages long, 11 images, 5 appendixes. Materials and methods: analysis of literature, statistical analysis of the data, inquiry (questionnaire and interview) and observation method. In the research there was developed positive sports lesson in which students were observed and interviewed by the teacher, also they had to fill out a questionnaire.As diploma progresses, the author concludes that pupils get positive emotions, if a teacher motivates them, praises, and includes of new tools, techniques and methods varied. Research was carried out in Riga Music Boarding Secondary School.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectPedagoģijaen_US
dc.subjectskolēnien_US
dc.subjectsporta stundaen_US
dc.subjectskolotājsen_US
dc.subjectpozitīvas emocijasen_US
dc.subjectemocionālais fonsen_US
dc.titlePozitīva emocionālā fona sekmēšana sporta stundāsen_US
dc.title.alternativePromotion of positive emotional backround in sports lessonsen_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record