Show simple item record

dc.contributor.advisorAndersone, Rudīteen_US
dc.contributor.authorBrizga, Kristīneen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-07-08T01:06:06Z
dc.date.available2015-07-08T01:06:06Z
dc.date.issued2015en_US
dc.identifier.other48906en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/30188
dc.description.abstractPētījuma tēma: 6 – 7 gadus vecu bērnu priekšstatu par lielumiem un mēriem veidošanās pirmsskolas izglītības iestādē. Pētījuma mērķis: izpētīt 6 – 7 gadus vecu bērnu priekšstatu par lielumiem un mēriem veidošanos pirmsskolas izglītības iestādē. Diplomdarbs sastāv no ievada, 4 nodaļām, nobeiguma, izmantotās literatūras un avotu saraksta ar 28 vienībām, 9 pielikumiem. Pirmajā nodaļā ir veikta priekšstatu par lielumiem un mēriem veidošanās teorētiskā analīze. Otrajā nodaļā izskaidrots 6 – 7 gadus vecu bērnu vecumposma raksturojums. Trešajā nodaļā analizēta priekšstatu par lielumiem un mēriem pedagoģiskā pieredze. Ceturtajā nodaļā aprakstīta 6 – 7 gadus vecu bērnu priekšstatu par lielumiem un mēriem sekmēšanas eksperimentālā pārbaude. Pētījuma laikā ir atbildēts uz pētījuma jautājumu.en_US
dc.description.abstractThe topic of the research: formation of perception of sizes and measures at the age of 6 and 7 in a preschool educational institution. The aim of the research: to examine formation of perception of sizes and measures at the age of 6 and 7 in a preschool educational institution. The Diploma Paper consists of an introduction, 4 chapters, conclusion, list of literature and sources with 28 items, 9 appendices. The first chapter deals with a theoretical analysis regarding formation of perception of sizes and measures. The second chapter provides characteristics of the age group of six – and seven – year – olds. The third chapter analyzes teaching experience in relation to perception of sizes and measures. The fourth chapter deals with an experimental examination of development of perception of sizes and measures at the age of 6 and 7. The research question has been answered during the study.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectPedagoģijaen_US
dc.subjectMatemātiskie priekšstatien_US
dc.subjectlielumi un mērien_US
dc.subjectpirmsskolaen_US
dc.subject6 - 7 gadus veci bērnien_US
dc.title6-7 gadus vecu bērnu priekšstatu par lielumiem un mēriem veidošanās pirmsskolas izglītbīas iestādēen_US
dc.title.alternativeFormation of perception of size and measures at the age of 6 and 7 in a preschool educational institutionen_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record