Sociālpedagoģiskā darbība 5.-6. klašu skolēnu pozitīvas uzvedības veicināšanā Vidzemes novada vidusskolā
Author
Trizna, Līga
Co-author
Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
Advisor
Kraģe, Gunta
Date
2015Metadata
Show full item recordAbstract
par Līgas Triznas diplomdarbu „Sociālpedagoģiskā darbība 5. – 6. klašu skolēnu pozitīvas uzvedības veicināšanā Vidzemes novada vidusskolā”.
Diplomdarba mērķis ir noskaidrot 5. – 6. klašu skolēnu uzvedības problēmas vispārizglītojošā skolā, izstrādāt un aprobēt sociālpedagoģiskās darbības programmu pozitīvas uzvedības veicināšanā.
Teorētiskajā daļā raksturota pozitīva uzvedība skolā, 5. – 6. klašu skolēnu vecumposma
īpatnības un skolēnu uzvedības problēmas, sociālpedagoģiskā darbība skolēnu pozitīvas uzvedības veicināšanā.
Praktiskajā daļā veikts pētījums Vidzemes novada vidusskolā par 5. – 6. klašu skolēnu uzvedību skolā. Tika modelēta sociālpedagoģiskās darbības programma skolēnu pozitīvas uzvedības veicināšanā, pamatojoties uz skolotāju un skolēnu anketēšanu un atbalsta personāla intervijas rezultātiem, un veikta tās aprobācija. of the „Socio-Pedagogical Activity to Facilitate Positive Learners’ Behaviour in Vidzeme Municipality Secondary School in Grades 5 – 6 ” carried out by Liga Trizna.
The goals of the thesis were to clarify behavioral problems of 5th and 6th graders at a comprehensive school, to develop and put into practice a socio-pedagogical activity program for promotion of positive behaviour.
The theoretical part provides description of positive behaviour at school, specific age-related features of 5th and 6th graders, their behavioral problems, socio-pedagogical activities for promotion of positive behaviour.
The practical part consists of a research on behaviour of 5th and 6th graders at a secondary school in Vidzeme municipality. It includes development and implementation of a socio- pedagogical activity program for promotion of positive behaviour, based on the results of teacher and pupil surveys and the school support staff interviews.
Collections
Related items
Showing items related by title, author, creator and subject.
-
Mātes izpratnes par bērna uzvedības motīviem saistības ar mātes dusmām un bērna uzvedības problēmu vērtējumu divus gadus vecu bērnu mātēm
Birzniece, Gita (Latvijas Universitāte, 2010)Veicot mātes – bērna video novērošanu brīvās spēles situācijā un tai sekojošu interviju ar mātēm, šī pētījuma ietvaros tika noskaidrots, kā mātes izprot sava bērna uzvedības motīvus un vai noteikti mātes izpratnes kritēriji ... -
Bērnu ar uzvedības traucējumiem uzvedības kultūras veidošanās pirmsskolā.
Liepiņa, Digna (Latvijas Universitāte, 2006)Pētījuma mērķis: Bērnu ar uzvedības traucējumiem uzvedības kultūras veidošanās nosacījumu izpēte. Darba teorētiskā daļa balstās uz ārzemju psihologu un pedagogu N. L. Geidža, D. C. Berlinera, R. Špallekas, R. Kempbela, ... -
Skolotāju skaidrojumi par skolēnu problemātiskas uzvedības motīviem un pašnovērtētā uzvedības un emocionālā reakcij uz skolēnu problemātisko uzvedību
Knipše, Signe (Latvijas Universitāte, 2013)Kvalitatīvi kvantitatīvajā pētījumā, izmantojot trīs situāciju aprakstus, tika veiktas strukturētas sarunas ar skolotājiem par skolēnu problemātiskas uzvedības motīviem un pašnovērtēto uzvedības un emocionālo reakciju. ...